....

Gick till körskolan efter skolan ju .. Så sa hon i reseptionen att jag skulle gå på ngt informations möte först innan jag kunde skriva in mig.. Vilka är varje måndag 18:20... jag som hade lust att smälla 10.000 spänn idag ;D haha. Så sa hon så "När du har varit på det mötet DÅ kan du skriva in dig så du vet vad du ger dig in på" .. Hrms :S vad går dom igenom igeltningen ? haha.

Då hade jag haft råd med den fikan ändå...
"Hallå snäckan ska vi ta en fika, du bjuder ?" haha. dommis .


Gåsebäck i morron på Ambulansen, vet inte riktigt vad vi ska göra (?) men ska bli spännande ..

Och ett stort PLUS till vår engelska lärare som flyttade fram läxan tills nästa vecka ;P Naaaajs.


Adios.

Postat av: sandra

gåsebäck va najs:P

2007-08-29 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0