tisdag

i förmiddags var jag på massage! Det var riktigt skönt :)

Efter det så körde jag och Tobbe till Billesholm. Jag och mamma hjälpte honom med att packa lite :) Nu är där inte mycket kvar och snart går hans flyttlass hit till Klippan, till lägenheten ovanför min!

Ikväll trodde jag att jag skulle få se Desperata Hemmafruar, men icke. Nu visar dom CSI tiologin istället. Lite störigt enligt mig. Men jag har tittat på CSI istället för Despan. Faktiskt rättså bra :)

Nu ska jag upp till Elin, snacka lite skit och så ska hon berätta lite om hennes dag i Tyskland och visa alla godsaker hon har köpt ;)


Puss & Kram


måndag

Idag har jag jobbat. Jag slutade vid 21:30 ikväll, sen körde jag och Elin och hämtade Tobbe i Billesholm.
Nu känner jag verkligen att dagen har varit lång så nu är det dags att sova.
I morgon bitti är det massage som gäller :)

Godnatt och sov gott alla
Puss & Kram

PS! Jag Saknar Verkligen Min Älskling ♥ ds.

söndag

Det går långt mellan mina uppdateringar här tycker jag. Jag har blivit lite seg på det!
Men nu när jag har tid över till att sitta här så kan jag lika gärna berätta om min helg.

Fredag: Efter jag hade slutat jobba så körde jag till Richard. Han, jag och Patrik körde ner i stan och köpte present till deras mamma. Fan vad bra jag är ;)! Vidare till Maxi, där hade jag skit kul med självscanning saken. Det var längesen jag visade mig så pass onormal bland allmänheten.
På kvällen blev det Kina mat hos Richards föräldrar.

Lördag: Eftersom Richard och hans familj skulle åka på semester så ringde klockan låångt innan tuppen, kl 03.00 om jag ska vara exakt. Jag fick kämpa med att hålla ögonen öppna sen timmen som jag var uppe med honom. Men jag var ju tvungen att pussa lite på honom och säga hejdå :)
På förmiddagen/eftermiddagen fixade jag och mamma lite ärende och vid 18 tiden var det dags för mig att promenera till Emmas 20 års fest :)

Söndag: Fick ju sova en timme mindre idag. Alltså var jag uppe 09.30 i morse. Känner mig lite segare än vanligt men har inte sovit så bra inatt. Nästa gång jag ska sova hos päronen är på Cyklingen och då ska jag fantomme sova på soffan, Richard får ta madrassen.
Jag är fortfarande kvar hos päronen och kör väl hem om någon timme kan jag tänka mig. Hade varit gott att slänga sig på soffan med Cola och en påse godis ;) Det är en sån söndag idag.


Åh, jag saknar honom redan :(


Dagens

♦ Humör: Glad och har ett leende på läpparna, hihi.
Gjort: Jobbat och varit på Ikea med Elin en runda.
Planer: Kolla på TV sen sova :) Jag behöver nog all sömn jag kan få.
Ser på: Room Service.
♦ Lyssnar på: Ljudet från tv bara.
♦ Dricker: Vatten
Äter: Ingenting faktiskt, haha.
Klädsel: Stor hood tröja och joggingbyxor som alltid på kvällarna.
Bästa: Att jag vet om att jag kommer somna som en stock sen :) HA!
♦ Sämst: Richard åker till Grand Canaria på Lördag och jag kommer ju sakna ihjäl mig efter honom!
Vill ha: EN MILJON :P .


Det var det lilla från mig idag.
I morgon tänkte jag lägga in lite bilder från Elins tjejkväll i Lördags :)

Puss & Kram

torsdag

Inatt sov jag hos Richard och i morse körde jag hem. Vid 10 tiden gick jag ner till gymmet, fan vad skönt det är efteråt :)

Jag har nästan precis ätit lite lunch och ska hoppa in i duschen nu. Ikväll är det jobb som gäller!

Ciao.


min helg

Fredag: Jobbade till 13:00 sen gjorde jag mig färdig och körde till Richard. Vid 18 tiden blev det "avskeds fest" för Linn! Lycka till i Göteborg :)!

Lördag: Körde hem från Richard redan på förmiddagen eftersom jag skulle hinna med att handla och städa innan min morbror och hans familj skulle komma på middag. Vid 19 tiden kom dom hit :) Även min älskling kom <3 Det blev middag till Melodifestivalen :)

Söndag: Mådde fantomme inte bra alltså. Körde till mamma och pappa för att komma hemifrån, men sov i princip bara när jag var där. Så jag körde hem igen och la mig på soffan. Somnade tidigt :) Nice.

Idag började jag och Tobbe med ett pass på gymmet. Sen körde vi till Billesholm. Hämtade Tobbes balkongmöbler som numera är mina :) Det blev så fint så fint så!!

Men nu ska jag ta och äta kvällsmat sen ska jag till Emma!

Ciao Ciao


hej hopp

Inatt sov jag ju hos min älskling. Jag lovade honom att jag skulle få upp honom ca 9 i morse för han brukar aldrig höra sin klocka, men det gör däremot alltid jag. Förrutom denna gången! Vi vaknade 20 i 10 och han börjar 10. Såå dåligt samvete jag har för att jag inte vaknade av klockan! Jag måste vara helt utslagen om nätterna!?

Hur som helst så ska jag snart hämta upp Elin sen ska vi till Väla :).
Ska nog försöka flirta lite med henne så vi kanske kan köra in om min mormor och morfar när vi har varit på Väla (han fyllde år igår). Han hade nog tyckt att det var roligt.

Nä nu ska jag bara vänta på att det är dags att köra till Stattena och hämta upp svägerskan :) Sen bär det av.



Puss & Kram

Back to work

I morse stängde jag av min väckarklocka och så somnade jag naturligtvis om. Jag vaknade 20 i 10 så det var bara till att kämpa sig upp. Jag var något trött när jag vaknade. Nästan precis när jag hade gått upp så kom Elin ner och drack lite te, snackade lite skit och röka. En mysig morgon och en bra början på dagen med andra ord :)

Ska strax ta mig en dusch sen äta lite innan jag ska och jobba. Äntligen ska jag jobba igen, det har varit skit tråkigt att bara vara hemma! Så jag ser fram emot kvällen.
Ett stort plus i kanten är att jag ska hem till Richard när jag har slutat ikväll. Jag saknar honom varje sekund jag är ifrån honom. Eftersom jag är ledig i morgon och ändå ska till Väla med Elin när hon har varit på körskolan så passa det bra att åka till honom ikväll.


(denna bjuder vi på)

Ha en bra kväll.
Puss & Kram


tisdag

Ringde Vårdcentralen i morse och Grattis! Där var en tid till mig, woho. Vid halv 2 tiden var jag där och jag fick reda på att jag har fått magkatarr, därav mitt magont och illamående. Läkaren sa till mig att om jag äter/dricker flytande föda några dagar så minskar mitt illamående och magont. Så vi får se om det blir bätte nu :) Dessutom ska jag inte stressa heller. Hmm, det blir nog lite svårare för jag är ju stressen själv känns det som. Men men, let's try it out.

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycket. Började tvätta vid 4 tiden och nu är allt på tork. Snart dags att gå ner och ta tvätten eftersom Desperata hemmafruar börjar klockan 9 :P

Puss & Kram


fortfarande sjuk

Jag hatar att vara sjuk! Det är hemskt tråkigt att bara ta det lungt. Fredagen och nästan hela lördagen spenderade jag på soffan och enbart promenader till affären.
Istället för att kolla på tv helt själv här hemma så körde jag hem till mamma och pappa i Lördags. Blev god middag, melodifestivalen (den sög) och en film. Efter det körde jag hem till min älskling.
När jag känner hans närhet så fylls hela min kropp med värme och glädje. Gud vad jag älskar den killen!

Nu ska jag ta och stänga datorn, tvn och borsta tänderna sen krypa ner i sängen.
Ska upp tidigt i morgon och ringa Vårdcentralen.

Puss & Kram


sjuk ...

Igår efter jobb mådde jag inte prima liv om man säger så. Huvudvärken och febern kom smygande och när jag vaknade i morse mådde jag piss, så det var bara till att gå ut och köpa huvudvärkstabletter i förmiddags. Så jädrans tråkigt... Det var inte längesen jag var förkyld! Men jag får hoppas att det går över fort så jag slipper drass med det så länge..

Så idag har jag i princip bara varit hemma. Varit och handlat, Kollat på One Tree Hill och slumrat till i soffan. Nu är det Let's Dance som gäller sen ska jag sooova, om jag inte somnar här på soffan.


Ha en bra kväll.


vår väder

I morse tog jag mig en liten sovmorgon för jag har sovit jätte dåligt inatt. På sistonde har jag drömmt om en massa konstiga saker - mardrömmar. Det är väl hemskt när det känns så hemskt verkligt, även när man har vaknat? Jag tror att dom har någon betydelse, men vad? Jag skulle vilja ha en sån bok som förklarar vad drömmar betyder, det hade varit intressant.

Snart är det dags för mig att gå till jobb. Har precis gjort ve mig, men har disk som jag kanske ska ta hand om istället för att sitta här? Jag har varit så lat av mig idag.

Förresten, sicket vår väder vi har fått. Det är super skönt med sol och lite värme (fast det är iofs inte så jätte varmt, men det är bättre än minusgrader).

Nu ska jag ta och diska lite innan jag ska gå till jobb :)

Ha det bra,
Puss & Kram


en tripp till Familia

Det blev lite shopping idag. Jag var på jakt efter ett par snygga stövlar utan klack, men det hittade jag naturligtvis inte! Där var inga som jag föll pladask för. Däremot kom jag hem med ett snyggt linne från Gina Tricot och ett par svarta jeans även dom från Gina. Jag var duktig nog att handla något vettigt också. Förrutom all mat jag handlade på Maxi så handlade jag faktiskt en vattenflaska på Intersport också :) En rosa som är så fin så.
Tack, mamma, för en rolig och trevlig shoppingtur

Ikväll blev mamma, pappa, Robin och jag bjuda till Elin och Tobbe för att fira henne i efterskott. Dom bjöd på Falsk fläskfilé med ris och sallad. Shit, så gott det var! Tack så mycket :)



Såna här jeans blev det på Gina Tricot, 199:-


Tack för idag allihopa
I love you, big time ♥
 


full rulle

Gick och tränade med Tobbe i morse/förmiddags vid halv 10 tiden :) Det var riktigt nice. Nu börjar jag tycka att det är roligt på gymmet faktiskt. Jag har blivit mycket piggare (men dock tröttare på kvällarna) och jag sover bättre.
När vi gick hem från gymmet så gick vi in om bageriet och handlade frallor med oss hem. Fullen åt vi uppe hos Tobbe och Elin. Jag stod för bullarna och dom stod för pålägget :P Bra teamork, eller hur?

Nu har jag precis blivit färdig så nu ska jag köra till Billeshåla. Jag och mamma ska ut på en liten shoppingrunda och så ska jag handla hem lite mat :) Det börjar bli lite tomt i kylen/frysen/skafferiet!

Puss & Kram


RSS 2.0