såhär såg min vecka ut .

Måndag: Ingen rättskunskap, alltså ledig från skolan . Var på körskolan och gjorde instuderingsfrågor - flitigt - hihi , fikade med Emelie och fick uppleva veckans bästa antar jag ;) Åkte med Jenny hem, åt middag och satt och mös !
Tisdag: Ledig från skolan ! hihi . Var på körskolan och gjorde instuderingsfrågor istället.. Stannade kvar på Teorilektion med Hampus sen åkte vi hem .. Kollade på Desperate Housewifes !!! Woho, det man längtar till vecka efter vecka ;P
Onsdag: Var faktiskt inte ledig från skolan. Började 10:20 och slutade ungefär 14:00 . Gjorde inte allt för mycket när jag kommit hem efter skolan, åt middag sen var jag ute och gick en runda !
Torsdag: Studiedag :) så var på körskolan istället . rättade och gjorde instuderingsfrågor ! (sällan) ! Emelia ringde - hon hade slutat tidigare så vi åkte till väla ;) hihihi !! Vi shoppade på Indiska . "Alla andra går med sina solokassar så kommer vi med våra shoppingbags från Indiska " ;) riktigt najs bag man fick. haha ! Jag handlade iaf två jättefina ljusstakar och ljus till .
Fredag: Hade bara rättskunskap på hela dagen . Åkte in till stan, vilket inte kändes så lönt för vi slutade efter en halvtimme . :/  Mongo ! På kvällen var jag as trött men städade mitt rum sen satt jag och mammi och glodde på tv :)
Lördag: Åkte hem till Tobbe & Jenny, skulle igeltningen till väla men blev inte så! Satt där istället och snackade en massa och åt makaroner ;) Åkte hem till oss lite senare och åt Kinamat med familjen och mys famför tvn :).
Söndag: Har inte gjort ett skit idag ! Gjort några frågor vi hade i läxa tills nästa ambulans lektion ! Annars har jag inte gjort så mycket .
Snart sängen som gäller , upp tidigt i morron för att ha rättskunskap en timme - onödigt men sant !


Puss & Kram Sara. <3

En bild säger mer än tusen ord ?

image8

Jag älskar dig Emelia Ekstrand <3 hihi

Oh my, oh my !

haha. sicken galengrazy eftermiddag ..
I alla fall så började jag dagen med att gå upp tidigt för att flitigt åka till körskolan och göra instuderingsfrågor .. ;)
Var där ungefär till 12 sen fikade jag och Emelie på Ebbas . tack för att du pröjsade och för sällskapet förståss:P haha.

Gick ner till knutan sen där mötte vi Jannie, Natashja (Chicken Pussy), Malin, Saaoura och några av hennes vänner  ! varnade alla för en snubbe (som ser bra ut) som går och tigger en tia för att kunna ta tåget hem !
När vi hade stått där ungefär en halvtimme och lite mer kanske så hade han frågat ca 30 brudar om en tia för att kunna åka hem ! (Samma snubbe som gick fram till oss på donkan i fredes brudar ;)
Sen fick Jannie frispel och så menar jag FRISPEL, hon flippade totalt på han !! .. Höjde rösten åt han och riktigt dumförklarade han ;)
"Ursäkta mig, vilket tåg ska du med som kostar så mkt pengar ? Du har gått här mer än en halvtimme och tiggt pengar av precis alla brudar på knutan sen går du och ger pengarna som du får till din kompis! bla bla bla .. osv."
Så går han vidare och frågar ytterligare en annan brud (men om en tjuga istället), så höjer Jannie rösten igen med en tonläge som inte går att förklara .. "Men vad göööööööööööööör du ? Sluta tigga ." Så jävla knäckande !! hahah

haha så jävla klockrent .. Händelsen på knutan gjorde min dag ;) Vilket jag har skrattat åt hela kvällen . hahahahaha (det måste upplevas och fy fan vad kul det var) - synd om er som missade detta !


ha de fett najs ;) Kösss <3

Mysig filmkväll :)

Var hemma hos Sandra igår, åt tacos och kollade på film  !
Hur mysigt som helst och kul var det också ;)


Tack för igår snyggingar , Sandra, Emelia, Elin & Nina ;)

(?)

Förstår ni att jag hade grymmt kul i helgen ;) Riiiktigt rolig .. Vi får ju tacka Mikaela för att hon bjöd på sig själv . haha. Så jävla bra när hon bara sitter och somnar rätt upp och ner + att det var inne på Krom :P hahaha !
Tack för en riktigt rolig lördagskväll .



Idag har jag, Sandra, Emelia, Elin och Joanna varit på föreläsning om ett Anti våld projekt som min "moster" höll i .. tänk att "en liten smäll" kan gå så illa ?!
Det var en mycket bra och väldigt intressant föreläsning .

Satte mig och pluggade när jag kom hem från skolan, hann inte plugga så mkt .. Mamma kom hem så jag satt och prata med henne en halvtimme innan jag skulle på teorilektion i Hbg . (körskolan) .


Detta var jobbigt som sören . jag trodde att ni skulle slippa detta , men jag hade tydligen fel :(
Förstår inte varför ? Men man ska inte tänka så . Ni har oss och ni klarar detta . Finns här för er dygnet runt !!


pussss . <3


Yeeaah .



image7


Grattis Emelia på födelsedagen ;)
Nu är det fest som gäller ... Ikväll super du tills du stupar .. moahahahha
Älskar dig snäckan !

Äntligen helg igen .

ingen sovmorgon i morse inte .. vi började klockan 08:00 istället för 09:40 för att vi skulle ha ambulans. känns lite surt att gå upp så tidigt men det gick ganska fort .. Efter då halva lektionen fick vi rast en kvart . tror ni inte att brandlarmet går då ? Joo såklart .. Någon dum jävel som har tryckt in knappen .. *grr*
men skit i det nu :)
Provade studentmössor idag... iiiiih på ett sätt så längtar jag som sören men vill inte sluta :/ det är bara jag och Emelia som inte vill sluta typ ;) haha... har ju faktiskt skit skoj i skolan .. :P sjuk humor till 100 !
Men vi överlever tror jag faktiskt.

Inte skit kul efter projektarbetet heller .. 100 enkäter - bara till att slänga men pallar inte bry mig just nu känns så jävla onödigt bara .. ett block är en sak men när det gäller projektarbetet ? Kul ?


Just nu så sitter jag vid köksbordet och Emma står och pysslar med mitt hår ;) Blonda slingor . enligt Emma så blir dom BLONDA.. så nu kan jag äntligen leva upp till min hårfärg ;P eller snart iaf, när jag får upp dom här jädrans folie sakerna.

I morron är det fan utgång som gäller ;) Emelia fyller 18 . Woho .. förfest hos mig ! ngn som vill med ? Bara till att ringa .


Tjaarå .. Pusssss & myyyyys <3

Friluftsdag :)

Rolig dag idag faktiskt !
Vi (3C då alltså) vann 5 kampen . haha kul va ? Omg tävlingsmänniska.. NOT !

Efter skolan gick jag till banken .. rånade den såklart så nu är jag rik  !! Woooho.. Nä nu skojade jag bara ;) de trodde ni på va :D?
Jag hämtade ut pengar iallafall ,sen gick jag vidare till Tobbe & Jenny .Gjorde typ ingenting där . vi skulle rotat i garderoben men så blev det inte så vi åkte till Citygross . Jag handlade hårfärg så Emma ska nog slinga håret på mig i maaron :D Najs.


Nu ska jag sova och pallar inte lägga upp bilder från friluftsdagen idag så det kommer antagligen i morron eller något liknande och dom kan ni se på bilddagboken i så fall . :)


Pussss . <3


Helgen gången ..

Fredag: Åt kinamat med mammi, Emma, Robin, Tobbe & Jenny (pappa var ute med jobbet), blev  fittade vålullal med cully sås för min del ;P Yammie . Kolla på världens dåligaste film . sen gick jag och la mig vid 1 ungefär ..

Lördag: Gjorde inte allt för mkt på dagen . Åkte in till Hbg med Emelia vid 19:00 . Kollade på Bio -- På smällen , ett plus med stort P :) Hel kul film vi skrattade igenom hela filmen (även när det inte var kul och det var helt tyst i salongen :P) Och så var vi övertrötta och skrattade åt en godis delfin när vi hade satt oss på tåget . haha helkul ;)

Söndag: Förmodligen veckans tråkigaste dag . För mig iaf .... och såklart ska man bli straffad på något sätt - så har fått en feet muskelknuta i ryggen som gör ont så fort jag rör mig. Inte kul :/ och så har jag fått skoskav . vaknade med en blodig tå . *Hmm*
Jag har även glömt att jag har läxa tills i morron och engelska att studa på tills Tisdag :/ Inte kul alls .. Hata läxa ..


Ska försöka läsa engelskan nu, sen ska jag sooooova ..

                                     Pusss .. <3


VARNING !

Innan kollade vi på en film - Parfymen .
Kolla för faaan inte på den .. riktigt dålig . Har nog inte sett någon så dålig film innan..
Mongolido handling och den är grymmt seg !

Men om ni verkligen vill ha tråkigt och inte kan somna så kan jag rekomendera den
för den lär man somna av .. gjorde jag iaf .


hej svejs                                   Pusss . <3

punkt.punkt.punkt.


Känslan som jag hade i morse när jag satte mig på bussen var - att dagen skulle bli skit, att någonting skulle hända och att "varför gick jag ens upp ifrån sängen?", det blev skit.

Skolan var fan helt stressig - röv ..
och nu detta ? mega jävla orolig ...det känns piss . alltså skulle det hända något idag ? , det måste ju vara detta som har hänt ? typ. men vad det är det vet jag inte än för vi får inte tag på henne ... ooooe Sandraaa !


Hmm, kommer nog inte kunna sova mycket inatt om ingen klubbar mig medvetslös !


Hej svejs :/

;)

Idag kom det 3 st från Ambulanspersonalen på Gåsebäck :) Hade jätte kul .. Fick lära oss HLR på bebisar och lite större barn .. och så fick vi lära oss att använda LUCAS . :)
Inte så svårt idag men kul.. fast dryyygt att ha det från typ 10 till halv 3 med en halvtimmes paus bara :/

Men men ..

Efter skolan har jag inte gjort så mkt . för en gång skull kunde jag sitta och titta lite på tv när jag kom hem .. najs ! hihi..

& så fyller Alex år idag faktiskt .. Grattis mitt hallon ;D miiihii


Dax för televisionen nu .                    Pusssss . <3


Ännu en helg slut .

Lugn & rolig helg :)

Fredag: Fick äran att passa Tobbes & Jennys lägenhet .. Blev kinamat & filmkväll - såg "Säg att du älskar mig" & "En natt på museet" - sevärda båda två .. dock några ganska kassa skådespelare i Säg att du älskar mig men handlingen gör den mycket bra - myspys med Emelia, Emma & Pålsson .
Lördag: Blev inringd så fick jobba, dock bra tider - 07:30 till 14:00 . Blev smårgåstårta på jobb vilket var riktigt smarrigt :). Sov ett tag när jag kom hem sen kom Tobbe & Jenny ! Åt bakad potatis & kyckling. så jääävla gott det också. Jag & Jenny gick en runda med Battie i skogen medans mamma & Tobbe bakade Äpplekaka ;D Emma kom ett tag sen följade hon & jag med Robin & Ronnie in till stan , hände inte så mkt där så stack hem - somnade som en stock gjorde jag.
Söndag: Hrm, gjorde inte ett piss idag .. Sov till 13:00 ungefär . Kollade på film . Pluggade Rättskunskap & Engelska . PLUS att jag har hunnit med att motionera en runda också ;) Slog två flugor i en smäll för jag tog med Battie ut på en lång promenad & fort gick de ;)

Nu ska jag läsa engelskan & sen sova :)
Sleep Tight .

Pussss . <3

RSS 2.0