Sjukt trött ..

Vet inte riktigt vad det är med mig men trött är jag iaf ... Har jobbat idag från halv 8 till kvart i 2 .. bara sprungit fram och tillbaka och stressat :/ Men sånna dagar ska man väl också ha ?!

Efter jobb så åkte jag hem, duschade & gjorde vid mig fort som attan sen åkte vi till Helen & Patrik på kalas, lilla Pontus fyller 1 år idag ..  GRATTIS GUBBEN . <3

& Izabelle är min söta lilla solstråle <3
Hon är bara för go .. Hon får mig att skratta alltid, kvittar vilket hurmör man är på ;)


Ska glo på Beck nu ett tag sen så ska jag sova :)

Pusss .

Ute ur dimman igen .

Hade ganska trevligt igår (med Emma, Emelia var också med ett tag) ;) Ok, jag hade mkt roligare förra året , inget snack om saken men igår var det helt ok !

Träffade äntligen min älskade MALIN igen ;) Det är för långt mellan gångerna .. snart dax för en utekväll tillsammans honey :) . Oooh vi kunde inte sluta kramas, så jävla go hon är ! <3
Igår var en riktigt kramkalas-festival !! När vi träffade Malin och dom fick jag kramar från dom ..
sen träffade jag RICKARD, aaw gulleponken ... åratal sen jag träffade dig sist <3 Och nu sa han för en gång skull inte "Men titta där är ju lilla Sara" nu var det istället "Jag måste fan få se på dig ..... fy fan vad stor du har blitt" ;)
Sen träffade jag några från Åstorp :P Alltid på lika glatt humör dom alltså ;)
och när jag och Emma var påväg till knutan så träffade jag min älskade kusin Kristoffer och hans goa flickvän Petra .. så jävla underbara !!! Kristoffer är fan halva min värld .. vettefan vad jag skulle gjort utan honom <3


Så jag hade alltså kul igår ;) Lite dricka i sig och träffa underbara personer är faktiskt också en höjdpunkt :)
Synd att jag har jobbar idag och ska jobba i morron bitti annars hade jag inte suttit här nu, för då hade jag varit inne i Hbg och festat igen :P


Några få bilder kommer som småningom på min bilddagbok .. (Saaradenrara)


Pusss <3


Helsingborgs Festivalen ...

... har börjat ;)
Var där inne idag med Emma & hennes syrra men var inte super kul .. inte så mkt folk/ungdomar, mest småbarnsfamiljer, inte så värst fint väder heller vilket det var förra året ! (vad jag kommer ihåg) !
I morron är det ferre, ferre, ferre eller åtminstonde vad jag pallar ..
För det första har jag fått as ont i magen, känns som kramp imellanåt och så svider det imellanåt ! och för det andra så ska jag jobba på Lördag, börjar 13:15 .. :/ Lite tråkigt .

Ska iaf försöka ha så kul som möjligt och glo på roligt folk som vi brukar lyckas ganska bra med ?! haha..
PLUS att jag och Sandie-Boy har bestämmt att vi ska leta reda på några snyggingar ... Ragga, ragga, ragga ;) haha, hoho, hihi ;D

Krogen i morron för hilvide ;) & gratis shots hos Emely på jobb!

In i dimman .
Pusss <3


Jo, för så är det

Varit hemma idag också, men är frisk igen ! Var antagligen bara något jag ätit ..

Har inte gjort så mycket idag, kollat på John Tucker must die, den är fan roligt och han är så in i satans snygg, ÖGONGODIS. mmmm !

Sen har jag varit på väla med mamma & Jenny -- handlade present till lilla Pontus som fyller 1 år på Söndag <3 Vi handlade ett par jeans till honom, en tröja med en skjorta under och en haklapp ;) Muahaha så jävla sött de var .. hihi !

Tv nu, sen dax att sova .. Jobb i morron :)

Godnatt . Pussss.

Detta är inte kul :(

Usch och fy ! Lilla jag har gått och blivit sjuk :( såå nu vet alla de .. haha

Hur som helst är jag frisk tills på Torsdag så då ska jag jobba sen ska det festas på Fredag .. Göttans ! Så jädrans synd att jag jobbar Lördag kväll och Söndag morgon :/ annars hade jag skullat festa hela helgen juuuu ...


Men men .. Ska glo på tv nu !


Haa De ;)
<3

;D aaaah

Fan va najs , hemma igen ;P
Har varit riktigt skönt att vara borta nu i helgen och lite till men det är mkt skönare att komma hem !! Iaf till sin egna säng ;) haha .. Så skönt jag kommer sova inatt , ingen som snarkar mig i örat !! Emma *host* haha.

Har varit en bra helg, jätte mysigt i Fredes tack så mycket för maten, drickan & det trevliga sällskapet <3
och igår kollade jag och Emma på Saw 3 (andra gången för mig) & Monster in law .... PLUS att vi kollade på Stefan & Krister på youtube .. hahahah .. när han ska impa på fotomodellen och när han åker skidor på sågspån ! haha så jävla bra dom är ;) muahaha

I morron ska jag jobba, 5 timmar bara så jävla gött .. Börjar 15:00 och slutar 20:00 ! De é najs :)


Pusss.
<3

:)

Jahapp, lite mys igår kväll borta hos Tobbe & Jenny i huset :) Det var Tobbe, Jenny, Tullan, hennes pojkvän och deras lilla bebis, Sandra, Håkansson, Jessica , Emma, Emelia och jag ... :P
Pågarna grillade och vi åt och drack ;) Hade jätte skoj och mysigt igår , det tackar jag för !

Idag har det inte hänt så mycket men skönt att ta det lungt, lite seg i huet va man !
Så idag ska jag och Emma laga middag och glo på film hela kvällen, om vi inte hittar på något annat lite roligare att göra ? hihi !!



Pusss.
<3

:)

Lugn dag idag .. vaknade "i morse", helt stekigt ute så drog på mig min bikini och satte mig där ute typ en halvtimme sen vände jag på mig en halvtimme :P Riktigt najs att sommaren äntligen har kommit !!!
Nu sitter jag i lägenheten i min ensamhet, får väl dra igång en film sen !?

I morron kommer Emma hit så ska vi leva djävular hela helgen här ;) Vet inte riktigt vad som händer igeltningen men får väl se.. Jag vet inte vad hon är men jag är sugen på lite ferre ;P Längesen nu ju !!


Puss.
 <3

Miiiiiiip ^^

Igår var jag, mamma & min mormor och hälsade på mammas moster, ååh har inte träffat henne på år och dar så det var jättekul att träffa henne igen :)
Åkte till lägenheten igår kväll så följde Emma med ;) iiiih älskar fan henne som sören !! iaf så satt vi här och glodde på Hell's Kitchen ett tag och drack Coca Cola och åt nötta-lala :) hihi ! Sen när det programmet var slut så gick vi ut , ingen väldans lång promenad för vi gick bara bort till Tobbe & Jenny men ändå :P

Vid kvart i 9 skulle Emma åka med bussen hem, så jag följde henne till bussen sen gick jag bort till dom andra igen ! Så kom Zandra & Håkansson :) Längesen jag träffade dom med ..
Vid 23 tiden igår hade Tobbe och Håkansson fått för sig att dom skulle bada så dom hoppa i... Vi hörde två plurr sen när dom kom upp till ytan igen "Brrrrrr, ska vi gå in igen ?" så varmt var där i den poolen ;)
Haha hade kul igår , tack för en rolig kväll !


(bilder kommer upp på bilddagboken, antagligen senare idag)


Pusss.
<3

Sjuk :(

Hemma från jobb idag... Mådde ju inte så värst bra igår och idag vaknar jag av att jag mår grymmt illa, stod mig upp i halsen ! Så ringde och sjukanmälde mig och gick och la mig igen .. Lika bra tyckte jag !
Har mått lite illa hela dagen idag men har inte blivit något av det ! Så det är ju bra..

Blir inget jobb i morron och alltså inget deligeringsprov heller så ska ta det lungt i morron .. Får sticka in någon dag i veckan och göra provet  !!


Hejsan svejsan :)

pissa på detta ...

Jag har mått helt värdelöst nu i eftermiddagen ända sen jag kom hem efter jobbet .
Åt knappt någon middag och så gick jag dirr upp i sängen och la mig,somnade som en sten .. Sov från 6 till 8 ca .
När jag vaknade var jag helt jävla kallsvetting, så det var bara till att pillra sig in i brusen  .. Ae denna eftermiddagen hade jag gärna hoppat över, mer än gärna ..
Får se hur jag mår i morron, ska iaf jobba morgonen så jag börjar kvart i 7, så är ledig på eftermiddagen men då ska man ju läsa en hel pärm om medicin deligering så man kan få den någon gång.

Fy faaaan !!!

check it out, maan ;)

Robin fick sin första bil av pappa så därför ska jag också ha min första bil av honom .. Jag har hittat en jag gillar, Honda Crx - Del sol med targatak, och tycker synd om personen som ska sälja den för den blir inte såld .. ;P

Okej, denna bilen är också en förmögenhet dyrare än vad Robins bil kostade - så alltså kan jag bara drööömmma om denna pärlan <3




Fast en Honda Civic Type R hade jag inte heller tackat nej till. Fast dom kosta ungefär dubbelt så mycket .. Saatan att bilar ska vara så dyrt ! :(




Ajja, ska kolla film nu ..


Hej .


:)

Jobbat idag också, kollade fel på schemat så jag skulle jobba idag med :/  meen det gick ju bra iaf, lite sleden bara kom fan knappt upp i morse när vi skulle köra ;P dö trött ..

I alla fall, efter jobbet hämtade mamma min så (nu blir ni förvånade) åkte vi till väla ;D haha. Handlade en plånbok (den andra var faktiskt sönder), en kiol, ett par byxor och en väska som jag har tjatat om nu ända sen jag och Jenny var nere på Center Syd .. ;P Så nu är jag nöjd som sören ..

Har inte gjort allt för mycket när jag kom hem, Emma kom hit ett tag .. Ganska längesen vi träffades :) så har vi bara suttit och glott ..
Snart dax att sova, as trött ju !!


Puss , hej
<3

Jobb, blää.

Nu är det Måndag och dax för jobb igen .. Fan alltså, bara dom sista veckorna går fort (utom nästa vecka för då är jag helt ledig) ... Palla jobba, haha ! Får ist tänka som så att jag kommer ha pengar till körkortet och lite till :P
Men ska igeltningen inte klaga för jobbar ikväll sen i morron och på  Onsdag är jag ledig. Men sen kan jag klaga för jobbar tills på måndag ... *uffis*

Nu ska jag gå och lulla fram och tillbaka till jag ska med bussen, ska gå och tänka på mina pengar tror jag .. så klara jag kanske denna kvällen också ;P


<3

iiiih ^^

lalala .. har inte mycket att göra men sitter i lägenheten nu :) Gottis. !!
Var här sen igår kväll .. satt och kollade på film till klockan 2 inatt med Emelie .. Natt på Museet - haha den var faktiskt rolig ;P se den för fock ! Och så kollade vi på Göta Kanal 2  den var också rolig  .. fan så mycket bättre än vad 1an va ! :)
Idag när jag vaknade så åt jag lite frulle, sen satte jag mig och spelade Need for speed most wanted, det enda roliga spelet tycker jag iaf :) Sen kollade vi på Pirates of the carabean 3 när Emelie hade vaknat.. Den var faktiskt också bra. haha

Nu har vi fått igång musiken så sitter och nördar oss vid varsin dator .. Gottis .. satt precis och kollade på bilder.. Hittade två bilder från när jag slutade 9an, hahah omg, jag har förändrats tycker jag !!!



Nähä, nu är det dax för lite Need for speed till innan vi ska him .


Pusss
<3


lalala .

så jävla tråkigt det kan vara en lördagskväll :/ har absolut ingenting att göra, jag bara går här och lullar fram och tillbaka !!  vet inte riktigt vad jag ska hitta på med ikväll ... 
Får se om det blir lägenheten för min del ikväll, bara ta de lungt och glo på stooor tv ;) haha..

men men .. får la se ;)


Pusss . <3

:)

Innan idag så var Jessica, Sanna & Sofia här och fikade ;) Riktigt kul att träffa min älskade "moster" igen <3 och ungarna, dom har blivit jätte stora.. hehe. det är för långa mellanrum mellan gångerna vi träffas !
Bestämmde att vi skulle äta middag någon gång och att jag kanske skall gå med henne på akuten en dag typ som en praktik dag, och kolla så jag kanske kan lista ut vad jag vill med mitt liv ;) Men riktigt skoj ska det bli. hihihi


Och ikväll var det meningen att jag, Sandra och Nina skulle ut och festa till det i Helsingborg men så blir det ikke.. Sandra är hemma och är sjuk :( ! Men men, får bli någon annan helg istället. ;)


Nu väntar maten !
Adios.
<3


Helg för sören .

Denna veckan var jag ledig Måndag & Tisdag, jobbade Onsdag & Torsdag och så är jag ledig i morron (Fredag), Lördag & Söndag .. Otroligt soft vecka om man jämför med nästa, då är jag bara ledig på Onsdag ! :(


I morron kommer Jessica till oss och fikar och snackar lite skit, skit längesen som helst man träffade henne, ska bli skit kul att träffa henne och ungarna efter några år :)

Sen på kväll ska jag, Sandra & Nina ut och göra Helsingborg osäkert ! Tivoli eller vad säger nu brudar ?! ;) Vi får se hur det blir ..



Adios.
<3

Välkommen till min nya blogg!

Woho, nu har även jag en webblogg. Jävligt roligt redan  .. haha !        ♥

RSS 2.0