Dagens

Humör: Pigg men hungrig
Gjort: Varit i skolan och inget mer änsålänge.
Planer: Väla med Elin snart; ta en fika, köpa present till Krille och shopping till oss själva förståss :)
Ser på: Dataskärmen

Lyssnar på: Laurent Wolf - No stress
Läser: Inget nu.
Dricker: Vatten.

Äter: Inget, sparar mig till fikan på Väla, hihi!
Bästa: Att det är Fredag och ikväll blir det mys.
Sämst: Min kurriga mage, haha.
Väder: Mulet men sol emellanåt.
Kläder: Jeanse och en tröja.
Vill ha: Lördag: fest fest fest !!!!

Hihi.


Och helt plötsligt så duger man inte längre

Jag trodde att vår vänskap skulle hålla för alltid men den bara rann ut i sanden... Helt plötsligt så dög jag inte längre!! Varför ska ett förhållande komma ivägen för en så bra vänskap?? Du var en av mina absolut bästa vänner och en dag så skiter du i mig helt plötsligt? Jag kan sakna våra jävla äventyr, våra pratstunder och rökpauser. Men jag saknar fan inte vad du gjorde mot mig!


Ae, jag blev tagen med "byxorna nere" kan man säga för att avsluta det hela !


Torsdag

Ett stort Grattis till Josse, hon fyller 22 år idag :) hihi! Hoppas att hon har haft en bra dag idag!

Idag hade jag prov i matte B. Jag får se nästa vecka hur de gick, det kändes lite sådär men det kunde ju ha gått mycket bättre!
Efter skolan så körde jag hem. Tanken var att jag och Elin skulle gått en lång runda med Batti men eftersom det har regnat ganska mycket hela eftermiddagen, så blev det ingen runda... Istället körde vi och handlade som jag ändå skulle göra. Det krävs ju lite bröd och sånt när man trots allt är fullt hus!
Nu har jag precis kollat på två avsnitt av Beverly Hills 90210. Jag älskar verkligen den serien, den är riktigt bra fastän att den är gammal, jag tröttnar aldrig på den så jag får snart köpa boxarna!
Eftersom huset är tomt på folk och inget bra på tv så satte jag mig här ett tag och så ska jag ta och göra min läxa i engelska så jag slipper det sen.

När Elin kommer tillbaka hit så ska vi nog köra och sola i Bjuv. Det var jätte längesen jag solade så det ska bli skönt att steka lite! Ta sig en tupplur på 12 minuter, haha!


Puss .

24/2

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Elins födelsedag -
Hurra Hurra Hurra !

GRATTIS TILL ELIN PÅ 21 ÅRSDAGEN :) hihi


Måndag ...

Denna dagen har gått fort :) skönt!
Först skolan, engelska i en och en halv timme. Inga bekymmer där inte för det var en ganska soft lektion!
Vid fyra kom Josse och hämtade mig och Elin så vi begav oss till dansen. Men jag och Elin fick ju titta på idag! Man såg dansen på ett annat sätt idag också ju vilket nog var nyttigt för både mig och Elins del... Vi har även fått låten så vi kan öva lite på dansen hemma!

Men efter dansen så begav vi tre yra höner oss till Hyllinge, det var dags för Mc Donalds mat och en runda på City Gross... haha, hur kul kan man egentligen ha på City Gross? Jo vi hade roligt i alla fall, haha!

Jag träffade Emma också ett tag ikväll <3!. Vi gick en runda ute i kylan och jag bara babblade om mig själv men jag behövde verkligen prata av mig så jag får hoppas att hon förstår. Men varför skulle hon inte göra de?!


Nu ska jag krypa ner under täcket .
Godnatt .


Vi lever

Det är inte många gånger i mitt liv jag har bett till Gud men det gjorde jag i Fredags, jag bad faktiskt för mitt liv!

Fredagen var inte alls min dag, det visste jag redan när jag gick upp ur sängen.

Jag och Elin skulle köra iväg och ca 100 meter från huset, så fick jag sladd på bilen, efter ca 300 meter till så fick jag ytterligare en sladd på bilen och kunde inte häva den... Vi sladdade en lång strecka och krockade in i ett stängsel och ett träd som var bakom stängslet! Det otroliga är att vi är helskinnade! Jag har fått en ynka muskelsträckning i ryggen och Elin fick en spricka i ett revben! Under den tiden då jag insåg att vi skulle krocka och till då bilen hade stannat så hann jag tänka minst tiotusen tankar, man ser liksom hela sitt liv framför sig... Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!
Ett par timmar efter krocken, när lite av chocken hade lagt sig så började båda två få ont i rygg osv. så det blev ett besök in på Helsingborgs Lasarett. Vi var där hela natten, från halv tio till halv fem!

Efter fredagens äventyr så har helgen varit skit, vi har sovit och bara tagit det lungt! Jag och Elin har pratat om detta exakt varje gång vi har gått ut för att röka! Bilen står på vår uppfart så man blir ju påminnd om det varje gång man går ut. Allting känns lite som en mardrömm men chocken har lagt sig någerlunda, man ska bara få ut det ur systemet.

Jag bloggar inte om detta för att söka sympati, jag är inte en sån person! Men jag kände att jag behövde skriva av mig lite!

Vi lever och det är jag mer än tacksam för!!
Änglarna var på sin vakt .


Ett avslutat kapitel

Idag har jag och Emelie varit i Helsingborg en runda! Vi började med att köra Elin till Åstorp sen körde vi till mitt jobb så jag kunde tömma mitt skåp och lämna tillbaka nycklar, personalbricka m.m.... Det är numera ett avslutat kapitel !
Efter det så åt vi lunch och flabbade en massa! Man får alltid reda på något nytt, haha!





När jag kom hem i eftermiddags så spelade jag lite Guitar Hero! När man inte kommer någon vart på spelet så känns det som jag blir besatt, haha! Sen drog Tobbe med mig ut på en liten promenad i skogen med atti... Det är faktiskt mysigt när det snöar men jag längtar till sommaren!


Sportlov, So what?

Dansen var inställd idag! När jag och Elin kom till Impuls Dance så var där inte öppet så jag fick ringa till Impuls Dance, då säger han att det är stängt för att det är sport lov! Hmm. Lite dåliga på att informera tycker jag... Vi som ännu en måndag hade sett fram emot detta!
Men istället så körde jag och Elin tillbaka till Väla igen och köpte varsin glass! Vi gick och kollade en liten runda sen körde vi hem till Elin istället (Tobbe låg och sov i soffan och väntade på oss)! Där bjöds det på köttfärssås och pasta, mums! Gud vad min bror är duktig på att göra köttfärssås! Riktigt mäster kock ju, haha!


Dagen blev faktiskt bra ändå, fastän att dansen var inställd....Nu är det dags för mig att sova så jag orkar med något i morgon. Dags att ta itu med träningen igen tycker jag!


Puss .

YO ! Hip Hop.



Idag är det Måndag och det innebär dans ikväll! Dagarna går hur fort som helst, det känns som det var igår vi var och dansade sist. Josse jobbar idag så det blir bara jag och Elin (plus en massa andra som inte har någon taktkänsla)! Men innan dansen så ska vi till Väla, hihi! Ska betala det första på vår resa och äta något. Jag vill ha sommar NU!


Ha de nice

Söndag .

På helgerna brukar jag ju vara ganska dålig på att blogga och söndagar brukar vara den dagen jag har tid till det...

Fredag: Var i skolan och gjorde Historia prov ! Det kändes faktiskt ganska ok, hoppas på det bästa! Körde till mormor och morfar och hälsa på en stund, sen när jag kom hem så drog jag och Tobbe till Väla (tidsfördriv). Framåt kvällen, vid ungefär 19:00, körde jag till Sandra :) Man ses inte allt för ofta längre.

Lördag: Jätte fint väder när jag vaknade... Det var dags att dra med Malin och Batti (Bertil) på en lång runda runt Mölledammarna :)... Riktigt skön promenad! När jag kom hem så städade jag bilen sen körde jag och tvättade den, bling bling! Gud, vad flitig jag var hela dagen, haha :P

Söndag: Idag har jag väl inte gjort speciellt mycket! Jag var jätte rastlös innan så jag och Michelle körde och fikade! För övrigt har jag inte gjort någonting idag! Segt med Söndagar som det alltid kommer vara tror jag!



Puss .

Bilder från förfesten den 7 Februari


Mästerkocken Josse :)


Elin gumman.


Steffi, jag och Josse - dags för maud.



Dags att spela pyramiden - Elin dricker för fullt :)


Här spelar vi fortfarande pyramiden - det var sällskapsspelet ungefär i en och en halv timme :)


Steffi och jag


Säxi motherfuckers ;)



Jag och Emmis när vi har anlänt till bowlingen :)


Elin och jag


Steffi och Josse

Det kommer säkerligen fler bilder som småningom, men jag hade inte fler!
Tack för den mycket roliga kvällen :)

Drömma går ju

När jag vaknade i morse trodde jag att min dröm var sann,
jag var så oerhört glad och lycklig. Den kändes ju så verklig!
Men när jag sen insåg att det bara var en dröm, så fylldes hela
min kropp med en stod besvikelse.
Varför måste man vakna upp ifrån en så underbar dröm?
Eller varför drömmer jag ens om det överhuvudtaget?



Det var och är fortfarande, en dröm som jag länge har velat skulle vara min verklighet !



Avreagering

Denna dagen började faktiskt bra men det varade inte så värst länge... Köss mig i röven vad irriterad och besviken jag är nu! Detta trodde jag absolut inte, att du skulle slänga skit i ansiktet på mig, HA! Jag erkännde mina misstag men vafan ska jag mer göra?


Jag tänker inte be om ursäkt en gång till, det är slut med detta nu!

Godmorgon!

Idag var jag nästan uppe med tuppen för att hinna plugga lite Historia, så nu kan jag nog de.
Jag var precis ute och skrapade rutorna på bilen, som jag hatar... Men det var lika bra att få det gjort innan man ska köra iväg.

Dagens planer ser hur ungefär såhär:
- Köra till skolan och göra prov.
- Antagligen köra och handla så mamma slipper det sen.
- Köra till Sandra ikväll och snacka lite skit. Vi har ju inte träffats på hur länge som helst så det är ju på tiden... Tänk vad bra gymnasiet var, man hade så mycket tid över om man jämför med nu.




Puss .


Godnatt :)

Jag och Tobbe impuls besökte vår morbror och hans familj innan ikväll :)
Det händer väl inte allt för ofta att vi ses, men när vi väl gör det så är det mycket trevligt faktiskt. Satt och flabba en massa och tiden bara rusa iväg.

Jag har pluggat ganska mycket på Historian både igår och idag så jag får hoppas att det sitter nu. Jag har ju prov i morgon. Men jag orkar inte plugga mer idag så får gå upp tidigare i morgon bitti för att läsa igenom allt igen!

Håll tummarna för mig i morgon, detta ska jag klara!


Sov gott alla :)
Puss .


Dagens

Humör: Glad .
Gjort: Varit i skolan, gjort några ärende, lunchat med Steffi och pluggat.
Planer: Plugga, kolla på en film kanske och sen sova.
Ser på: Mitt Historia häfte i ögonvrån.

Lyssnar på: Britney Spears - Womanizer.
Läser: Ingenting.
Dricker: Is vatten.

Äter: Ingenting, har precis ätit middag.
Bästa: Snart helg :)
Sämsta: Prov i Historia i morgon.
Väder: Kallt.
Kläder:
 Den gamla "ambulans" tröjan, mjukisbyxor och min älskade dunsockar.
Vill ha: Vår/sommar - värme, grillkvällar, sol och bad , fotboll, bilar, Kreta m.m ;)





Dagens

Humör: Ganska seg och halvkrasslig.
Gjort: Varit i skolan, gjort klart engelska arbetet och varit på dansen.
Planer: Sova.
Ser på: Dator skärmen som vanligt.

Lyssnar på: Ne-Yo - Mad.
Läser: Ingenting.
Dricker: Vatten.

Äter: Ingenting eftersom jag ska krypa ner i sängen strax.
Bästa: Att jag blev klar med engelska arbetet och det är dags för 25 årsfest den 28 Feb för min älskade kusin :)
Sämsta: Jag vill inte vara sjuk... och prov på Fredag i Historia.
Väder: Kallt.
Kläder:
 Vill ni allt veta va ;)?.
Vill ha: Jag vet vem jag vill ha :D, vet du? Oh no you don't !



tack för i lördags <3


Min helg :)

Jag har inte uppdaterat på hela helgen, så nu när jag har lite tid över kan jag ju informera er :).

Fredag: Jag hämtade Elin i Åstorp sen hämtade vi upp Tobbe i Bjuv så körde vi till Väla. Det var dags att beställa resan till Kreta! Vi flyger till Platanias sen vidare till hotellet (Geraniotis) den 8 Augusti och vi flyger hem den 15 Augusti! Jag längtar som bara den. Vill ha sommar nu, nu, nu :) hihi.
I alla fall, på kvällen körde jag, Emelie och Elin P in till donkan och käka glass och snackade en massa skit :)

Lördag: Gjorde inte allt för mycket på dagen... Vid 16:00 åkte jag och Elin hem till henne i Klippan - redo för fest ;) Jag, Elin, Josse, Steffi, Emma och Mippe förfestade, åkte in till stan och Bowlade och sen utgång! Jag och Elin stack till Nille och Tobbe sen och efterfestare :). Mycket rolig kväll faktiskt men fan vad jag sög på bowlingen, haha! (Bilder kommer)!

Söndag: Shit alltså! Mådde skit dåligt från jag vaknade (vid 9 tiden) till halv 2... Idag har jag och Elin tyckt synd om varandra hela dagen alltså! Men trots att vi mådde skit så åkte vi till Ikea och nu mår jag bra igen :D haha.

Tack för en roligt helg mina älskade vänner :)

Grattis Morbror <3

Idag fyller min kära morbror år :) Ett stort grattis till honom <3!

Min dag har varit ganska lugn. Men jag har i stort sett haft huvudvärk hela dagen idag och det vill inte släppa alls!
Började dagen med matte i skolan, sen var jag hos Malin en snabbis och efter det så körde jag in till mormor och morfar ett tag!
När jag väl kom hem, la jag mig på soffan och somnade! Trots att Tobbe, Nille och Preve skrek som fan på övervåningen (dom spelade Fifa och då måste man skrika en jävla massa). Haha! Det var samma sak igår kväll... Jag, Tobbe, Preve och Mickis körde till Nille... Då skulle killarna såklart spela Fifa... Dom lät som några 15åringar när dom satt där och tjaffsade, spelade och skrek på varandra ;) haha.


Natti natti.


Dagens

Humör: Det har varit upp och ner hela dagen faktiskt!
Gjort: Pluggat en massa matte och sen har jag i stort sett varit med Tobbe resten av dagen :)
Planer: Sova.
Ser på: Dator skärmen...

Lyssnar på: The Kelly Family - One more song
Läser: Ingenting.
Dricker: Is kallt vatten.

Äter: Ingenting, har precis borstat tänderna.
Bästa: En mycket rolig dag med Tobbe, skönt att veta att man har honom. Han är en av mina absolut bästa vänner <3
Sämsta: Att jag har massor med läxor.
Väder: Mörkt, kallt och snö på marken.
Kläder:
En stor "skolstaden"- tröja. Sovdax nu ju!
Vill ha: Lördag kväll :)



Söndag.

I går kväll blev det en runda in till stan med Emelie och Emma :). En glass på McDonalds och sen stack vi och spelade lite biljard, det även i stan. Jag kan faktiskt inte komma ihåg sist vi tre gjorde något tillsammans för det var verkligen evigheter sen!!! Men igår hade vi väldigt roligt så det måste vi göra om <3.

Natten till idag kom Tobbe och Elin hem från Kläppen! Jag kan ärligt säga att jag har saknat Tobbe denna veckan! Jag har ju inte haft någon att reta mig på eller skratta med/åt vid middagsbordet... Nu är allt som vanligt igen och han går mig på nerverna igen, men det är trots allt så vi visar vår kärlek till varandra ;) hahaha.

Idag har jag bl.a. varit i Klippan och hjälpt Josse att flytta (lastat en massa kartonger, möbler m.m. in i ett släp), kört Elin hem så hon fick hämta lite saker så hon kunde stanna här till i morgon också och jag har till och med pluggat idag, woho! Mindre roligt egentligen men det måste ju göras någon gång så då kunde jag ta lite av min söndag till de :)


I morgon börjar dansen (Hip Hop), hehe! Jag har längtat efter det hur länge som helst känns det som, så det ska bli jätte roligt. Hoppas att det är lika roligt som det verkar också.


Hoppas att ni har haft en bra helg
Puss & Kram


RSS 2.0