Dagens

Humör: Ganska seg och halvkrasslig.
Gjort: Varit i skolan, gjort klart engelska arbetet och varit på dansen.
Planer: Sova.
Ser på: Dator skärmen som vanligt.

Lyssnar på: Ne-Yo - Mad.
Läser: Ingenting.
Dricker: Vatten.

Äter: Ingenting eftersom jag ska krypa ner i sängen strax.
Bästa: Att jag blev klar med engelska arbetet och det är dags för 25 årsfest den 28 Feb för min älskade kusin :)
Sämsta: Jag vill inte vara sjuk... och prov på Fredag i Historia.
Väder: Kallt.
Kläder:
 Vill ni allt veta va ;)?.
Vill ha: Jag vet vem jag vill ha :D, vet du? Oh no you don't !



tack för i lördags <3


Postat av: jenny d

jätte fin blogg , kolla in min blogg :)

2009-02-10 @ 14:17:51
URL: http://jend.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack själv. Det var jätteskoj :)

2009-02-11 @ 20:19:46
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: steffii

tack själv hjärtat ( v )

2009-02-12 @ 11:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0