Dagens

Humör: Lite slö, känns lite som gröt i huvudet.
Gjort: Fikade med Elin i förmiddags. Begravning i eftermiddags. Tagit det lungt sen dess.
Planer:
Får se om jag ska träffa Elin igen innan hon kör tillbaka till Klippan.
Ser på: Inget.
Lyssnar på: Jason Derulo - In my head. 
Dricker: Ramlösa smultron, mums
Äter: Inget.
Bästa: Att jag har så fina vänner, min älskade richard och min familj som ställer upp för mig och verkligen lyssnar på mig när jag behöver prata. Jag älskar er fruktansvärt mycket ♥
Sämsta: Att människor ibland lämnas oss för tidigt.

Måste bara tillägga att jag inte kände Lennie (visste vem det var) men vad både Elin och Richard har berättat för mig verkar han vara en höjdar kille. Hoppas att du får ro nu och vila i frid !


Söndag

Sommaren är hjärtligt välkommen nu! Jag älskar sommaren, förrutom alla äckliga insekter. Nu behöver svenska folket, eller i alla fall jag, lite sol och energi!

Idag är det söndag och ni som känner mig vet om att jag inte tycker om söndagar. Det ligger liksom någon dålig feeling över en söndag. Det är vad jag tycker. Hur som helst så har dagen inte varit dålig, mer lite seg. Nu är jag i City Helsingborg hos min älskade (blivande) man. Trivs som fisken i vattnet som jag har sagt ett flertal gånger redan. Ska inta ryggläge i soffan nu och kolla klart på The king of pop, MJ's film - "THIS IS IT".


Peace !


Dagens 19/6

Humör: Pigg och glad.
Gjort: Sovmorgon! En runda till Familia sen hamnade jag faktiskt framför tvn och tittade på bröllopet.
Planer:
Fixa mat sen vänta in min morbror och hans familj. Taco-kväll ikväll :)
Ser på: När mamma springer här fram och tillbaka i köket.
Lyssnar på: Green Day !!!
Dricker: Ingenting.
Äter: Inget.
Bästa: Att jag är så jävla (ursäkte uttrycket) lycklig med min älskade man <3 Och att Elin och Tobbe kommer hem i morgon ;) hihi
Sämsta: Att jag faktiskt har ont i ryggen :(. Men skit i det, det går över.

Peace .


Elin kom hem foooort, så vi kan ha en sån här vinkväll igen ;) haha

Jag och min älskade

Efter jobb och efter att jag hade överlevt åskvädret här i Billesholm igår så körde jag till min älskade i stor stan. Där har blivit så fint nu i hans lägenhet med min soffa :D!
Åkte till ikea när tvätten var färdig. Kollade runder lite, ville bara handla och handla. Ni som känner mig vet antagligen hur jag kan vara! Efter lite äventyr åkte vi hem och åt kvällsmat och kollade på film. Och såklart så somnade jag mitt i filmen så jag får väl ta och se den en gång till.  Varför ska jag alltid somna när jag kollar på film? Den kan vara as bra men jag somnar ändå.
Ovanpå allt så har jag inte sovit speciellt mycket inatt. Men jag begav mig till jobb i morse och nu är jag hemma. Har tvättat och hängt ut tvätten. Nu ska jag snart köra och jobba igen! Lite extra klirr i kassan är helt okej alltså ;)

Nähä, nu ska jag ner och ta tvätten som ligger i maskinen.
  Peace ... <3


Sara Hansson

För er som inte visste så har jag och Richard gått och förlovat oss ;)
Dock har vi varit förlovade sen den 24 April men ringarna kom på i Lördags. Sara Hansson låter faktiskt väldigt fint, haha!  Jag älskar Richard över allt annat, han är verkligen det bästa som finns <3



Idag har jag och Michelle (min älskade kusin) varit på Väla och shoppat lite. Eller jag shoppade. Det var så fruktansvärt längesen jag köpte det jag ville ha utan att behöva bry sig om vad folk kommer säga när dom ser alla påsar, haha. För Richard är hos sig och dom här hemma ska skita i vad jag handlar :P Och Elin är i Kroatien så hon kan inte säga något, YES! haha.

Jag köpte två par byxor, ett par skit fina sandaler på rea, en tunika på rea, ett svart baslinne, ett par leggings och en berlock till mitt Tomas Sabo armband (Ett brythjärta som jag delade med min kusin). Plus att jag lämnade in min telefon på lagning. Fan om den inte funkar sen alltså, grr!

Jaa, det var lite om min dag. Ikväll väntar soffläge <3 me like.





Shit vad tiden går

Idag är det redan den 12 Juni. Helt sjukt vad tiden går fort! Jag har jobbat hela veckan så det är skönt att ha helgen ledig.
I morse gick jag upp vid 9 tiden och då var det bara att sätta igång. Körde och flytt-städade det sista i lägenheten. Vidare hem och städade i huset och lite så :)!
Ikväll kommer svärföräldrarna hit. Det är första gången mina och Richards föräldrar träffas ;) haha! Lite nervöst känns det väl. Tänk så går dom inte alls ihop :o? Fast det tror jag att dom gör!

Jag får väl ta och göra ve mig nu snart :P
Ha en bra kväll allihopa.

Ps! Tack för alla gratulationer i Torsdags. Jag hade en jätte bra födelsedag :)! ds.


6 Juni

Veckan har varit sådär. Men livet är ju inte alltid bra, tyvärr! Jag kommer alltid ställa upp för mina vänner och finnas här för er. Det är bara till att höra av er dag som natt om ni behöver prata ♥

I Fredags flyttade jag i alla fall. Mamma, Richard, Pappa, Tobbe, Robin och Maria hjälpte mig. Tack så hemskt mycket för all hjälp ♥.

I går (lördag) var jag och Richard på Konfirmation hos hans kusin. Han har sjukt trevlig släkt kan jag tala om för er, jag gillar dom som bara den. Vid 19 tiden hämtade HG och Helena upp oss sen var det 21 års fest för Fredde som gällde. Hade en riktigt rolig dag och kväll. Synd bara att det inte blev någon utgång. Hade sett fram emot det men tyvärr så blev min älskling så packad så vi fick åka hem vid 11:30 ca ;)  haha.

Idag har jag och Richard röjt lite i hans lägenhet. Skruvade ihop soffan, flyttade lite andra möbler, städa lägenheten och lite så :) Sen var det bara att köra till mig och börja röja bland mina saker!

Nu är jag helt slut men som tur är så är det faktiskt dags att gå och lägga sig :) NICE!
Sov gott allihopa !


RSS 2.0