6 Juni

Veckan har varit sådär. Men livet är ju inte alltid bra, tyvärr! Jag kommer alltid ställa upp för mina vänner och finnas här för er. Det är bara till att höra av er dag som natt om ni behöver prata ♥

I Fredags flyttade jag i alla fall. Mamma, Richard, Pappa, Tobbe, Robin och Maria hjälpte mig. Tack så hemskt mycket för all hjälp ♥.

I går (lördag) var jag och Richard på Konfirmation hos hans kusin. Han har sjukt trevlig släkt kan jag tala om för er, jag gillar dom som bara den. Vid 19 tiden hämtade HG och Helena upp oss sen var det 21 års fest för Fredde som gällde. Hade en riktigt rolig dag och kväll. Synd bara att det inte blev någon utgång. Hade sett fram emot det men tyvärr så blev min älskling så packad så vi fick åka hem vid 11:30 ca ;)  haha.

Idag har jag och Richard röjt lite i hans lägenhet. Skruvade ihop soffan, flyttade lite andra möbler, städa lägenheten och lite så :) Sen var det bara att köra till mig och börja röja bland mina saker!

Nu är jag helt slut men som tur är så är det faktiskt dags att gå och lägga sig :) NICE!
Sov gott allihopa !


Postat av: Helena

Nästa gång får han inte bli så packad så ni kan följa med ut ;)

2010-06-07 @ 16:28:23
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Haha, håller med dig Helena :P Jag ville fantomme ut.

2010-06-14 @ 18:46:34
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0