Ojojoj

Härlig kväll igår... Riktigt roligt hade jag :) Som alla andra gånger typ!
Vet inte vad jag ska ge för exempel för gårdagen... Där var ganska många roliga citat men kan inte välja ett av alla dom :P Hemresan var liksom klockren! Emma, vi skrattade inte med dig, vi skratta åt dig för fan vad roligt de såg ut! Muahahahaha... "STANNA BILDEN DÅÅÅÅÅ" :D hahahaha. Detta kommer du få höra länge..
Jag tappade även rösten igår så nu kan jag knappt prata... Men det löser sig med lite halstabletter :D

Orkar egeltningen inte blogga riktigt idag så jag fattar resten kort ....
Ikväll skulle det blivit en lugn helt i soffan och kolla på en film men icke.. Nu bär det av in till HBG ett tag :)

Ha de :)

Nu är jag ett med mig själv.

Jag hade inga problem med att leva upp till att vara blond innan så det gör jag nog inte nu heller! Jag trodde att jag skulle få leva med att vara piss gul i håret några dagar men icke, för det blev nästan precis som jag hade tänkt mig - super! Tar bara ett tag att vänja sig med detta ljusa håret :O Nu kan ni numera se mig som blondin :)

Idag följde jag med Emma till Väla för hon skulle ju handla käder och skor :P Blev helt slut i huet och inte alls på festhumör.. Fick sätta igång lite musik på Tobbes dator när jag kom hem och nu är man väl på G igen :P muahaha ! Vet inte vad jag har hittat för något skit här, innan lyssnade jag på 666-Paradoxx och nu lyssnar jag på Bumbibjörnarna. Snacka om variation på musiksmak ;) Allätare !

Ikväll blir det fest, som jag har längtar efter hela veckan eftersom jag har tillbringat alla dagarna i sängen... Men vad ska jag ha på mig? Jag äger nog världens tråkigaste garderob, jag har alltid samma kläder på mig när jag festar. Och hur ska jag ha håret? Ae dax att ta en funderare innan man ska iväg.

Puss å kläm


blek som ett lik, dassig hårfärg och slitet nagellack !

Ingen ordning och reda! Har bara gått och klagar för mig själv hela dagen.. Var det inte det ena så var det det andra!
Orkade inte ta bort nagellacket idag för det stinker skit med aceton, kanske inte världens bästa stank för mitt huvud just nu med feber och allt?! och min kära mammi köpte hårfärg till mig idag :) Dax för max blonda slingor i morron - jomenvisst ;) Om det nu blir som planerat.. Men lite pissgult hår har jag inte dött av innan, är ganska van nu efter allt färgande!
Solning får bli i morron kväll eller fredag förmiddag... Ser ju död ut :O

Har haft hög feber igår och idag, varit yr , knappt kunnat prata m.m.. Är helt slut nu känner jag så jag avbokade körlektionen som jag skulle haft i morron bitti :/

två panodil, en skön säng och en bra bok nu hade inte varit helt fel så det får bli så ;)

Adios amigos


Tabbe

Igår natt sov jag skit dåligt, hade kramp i min mage ;/ Och igår (nästan hela dagen) hade jag fortfarande lite ont och mådde illa när jag hade ätit!!! (som tur var så hjälpte det med två panodil och en annan superpilla ^^ för stunden ) Tack!!! - magkatarr igen... Nu är det dax för mig att sluta bry mig så mycket om andras problem och ta hand om mig själv lite mer - dom kommer ju äta upp mig :O!
Gårdagen slutade med en tripp till Hbg/Bårslöv för att slippa vara hemma och för att vara mindre rastlös... men kunde jag somna sen när jag kom hem? Nej såklart inte - Kramp igen! Varför följde jag ens med?!

Påsklovet har ju börjat (eller börjar i morron) och smarta jag har bokat in körlektion redan 08:05 både i morron och på Torsdag. Kul att få gå upp så tidigt när man har lov, hahaha ;) Men jag överlever förhoppningsvis, har trots allt tagit det lungt nästan hela helgen!


hej


Knock knock...

- Knock Knock !
- Whos there?
- Me, I kill you

;) hahaha

Bloggar jag för lite ?

Varsågod Sandra .. Här har du ;)

image10
(checka in Sandras porriga min, grooovey )

HA HA HA HA HA midsommar 06

DUKTIG BLOGGARE ;)

Uppdateringsdax ;)

I Onsdags fick jag ett brev av Sandra i vårt skåp på praktiken ;)
"Ska vi luncha 11:45 istället, annars hinner inte jag" :D hahah hon är för kär den tösen... Bill och Bull på Sjukvården ;) det är fett med najs...


<3<3

Dålig bloggare....

Jag erkänner... = jag är en dålig bloggare! Är segare än segast på att uppdatera!! Det krävs en drastisk förbättring från min sida.. FY PÅ MIG!

Utgång igår (firade Emma) - kul som typ alla andra utgångar :P Ingenting blev som det skulle.. Jag hade bestämmt mig för att inte dricka alls mycket för att min ekonomi sviker mig just nu. Men så blev det såklart inte :) och kul hade jag så jag ångrar ingenting ;D
Idag mådde man som man förtjänade! Vaknade halv 7 och gick ner och drack en massa vatten... vidare upp i sängajävelen och deckade som en stock :P Det va najs vettu !!

Har inte gjort ett piss idag - det blev bara lite självmedlidande när jag vaknade.
Just nu sitter och väntar på Emelia och Natasja nu - Mina små röbetor, äääälska <3<3  och så snackar jag med Emelie på msn också :D "JAG SKA SUPA NER KATTEN" :D HAHAHAHAH jävla skum typ hon Emelie.. lite sådär störd :P

Untz Untz - fest på Fredag .. :P Trevlig helg.

Ha de ;)


ONE OF A KIND

Sandra kommenterade mitt förra inlägget om varför jag inte hade skrivit om våra framtida män ;)
Vi har nämligen spanat in varsin snygg läkare på våra avdelningar.. Vi har nu bestämmt oss för att vi ska förföra snyggingarna och så småningom gifta oss med dom.. Våra män (läkarna) ska försörja oss och vi ska bli lyckliga och väldigt rika hemmafruar.. Ungefär som Desperate Housewifes förrutom att det inte ska ske några mord i vårt kvarter och allting ska vara så perfekt och bra :) Våra barn ska bli bästa vänner och leka med varandra varje dag.. Och jag och Sandra ska ha tebjudningar varje tisdag (hos varandra varannan gång) och så ska våra män spela golf tillsammans på onsdagar!
Lunchning ingår och ska ske varje dag klockan 12 :P


Sandra, detta låter nästan perfekt.. ;p
har du några förslag så kommentera gärna för det är något som saknas!
Vi får nog koppla in en jobbig kärring till svärmor också någonstans ;)


Måste bara säga det också att det jag skrivit nu är JAG som har planerat det och får hoppas att Sandra godtar det ;)

usk. studerande

Första dagen på praktiken denna veckan var idag .. Jag var sjuk i måndags och var ledig tisdag och onsdag... Lärorik dag idag! Jag var med på två undersökningar, lite plågsamt det såg ut istället :) Jag trivs mer och mer på avdelningen och personalen är jättesnälla.. Ganska skrämmande när man inte känner någon - så är det alltid när man kommer till något nytt ställe..

Får se vad som händer på praktiken i morgon. Kan hoppas på att det händer lite mer än vanligt och kanske någon undersökning som slinker in i dötiden?!
Jag ska göra ett besök på Kriminologin också.. Den enda lektionen vi måste gå på undertiden vi har praktik.

Ledig i helgen och jag har ingenting planerat! Riktigt skönt ska det bli... Tar en dag i taget :)


nu är det dax att kypa ner i den goa sängen med en bra bok
hej


Inget ovanligt med en tur på Väla?!

Det säger i alla fall alla andra men jag är nästan aldrig där när jag inte har några pengar ;)
Idag var det dax att träffa Emelia och Natasja.. Helt galet och några Kodak moments :D hahaha. När Natasja provade mössor så såg hon fan ut som en svamp! muahaha

Idag var det en jacka som jag hade med mig hem (vilket jag behövde nu till våren). Får se om jag behåller den men jag tror faktiskt att jag kommer göra de :) Lite annorlunda jacka , iaf för att vara till mig!
Skulle köpt skor också men så blev det inte (som jag också behöver), där var inga jag föll för så det skippade jag idag! Får ut och kolla skor någon annan dag istället :) Det ända jag hittade var skor till balen men dom kan jag fede glömma.. Lite för dyra för mina pärons plånbok ? haha...


Björn Gustavsson - jag och Emelia snackar om honom minst 10 ggr/dag :P hahahaha... Idag har vi nog citerat honom en miljon gånger :D shit ...
Kolla in denna länken: http://www.youtube.com/watch?v=D49Km6noDdo
hahah eller denna som Emelia skickade: http://www.youtube.com/watch?v=_spbdoeXI6k&feature=related.. han är sjukligt rolig :D


Nu är det dax för min nya bok som hittills är jätte bra :)

hejhej

Sånt är livet!!!

Skulle varit på min praktik idag men stannade hemma :/
Vaknade i morse och var yrare än något annat. Kommer inte ens ihåg att jag satt vid matbordet och snackade med min föräldrar. Kommer inte heller ihåg att jag ringde och sjukanmälde mig till både skolan och till praktiken - alltså helt borta var jag!
När jag vaknade senare idag var klockan runt 12. Blev helt vårglad och började städa.. Mitt rum är nu kliniskt rent ;) Riktigt stolt över mig själv... Var också ute och gick en lång runda med min hund innan. Har varit riktigt vårväder idag - snacka om att glad och pigg man har varit och super väder att vara ute och promenera i :)

I morgon och på Onsdag är jag ledig från praktiken :)
I morgon ska jag antagligen på en liten shoppingrunda med Emelia och Natasja och på Onsdag ska jag fixa med en massa småsaker som måste göras och vid 14:00 ska jag till Hbg och köra med min körlärare. Jag ger honom en chans till - en gång till så smäller jag av!


Och ett stort grattis till min morfar som fyller 80 år idag :)

Hej


Uppdatering

Har inte skrivit nu på ett par dagar så jag tyckte det var dax med en uppdatering nu en lördagskväll :)

Jag har haft en bra vecka på praktiken (om man bortser från all dötid som det finns väldigt gott om) och jag praktiserar helgen :( Riktigt tråkigt för idag var det grymmt mycket dötid... Tråkigt nog hade jag förmiddag idag och eftermiddag i morgon och man har mer att göra en förmiddag.. Kan tänka vad jag har framför mig!

Slutade någon timme tidigare idag för att jag skulle på kalas hos min morfar som fyller 80 år på måndag. Grattis ! Han är så söt ibland.. hahaha. Lille gubben :D

Dax att kolla på Melodifestivalen nu sen ska jag sova, praktik i morgon också.. Dock kvällen så behöver inte gå upp tidigt :)

Förresten måste jag nämna att Hampus klarade sitt körkort igår :) Grattis vännen! en till man kan ringa mitt i natten när man inte kommer hem ;)

Ha de

Frisör dags

Ångrade faktiskt att jag färgade håret nu sist för jag kom på lika fort att jag ville vara blond, hihi ! Typiskt mig att va eftertänksam ;)
Tycker det ser helt konstigt ut. Nu längtar jag tills mitt hår blir som jag vill ha det :)


Blond ska jag va, för det är den ända hårfärgen jag kan leva upp till ;)
(Jag sa det själv så att ingen annan får chansen, höhö)


PRAKTIK

Första dagen  på praktiken igår :) Tro det eller ej, trevligt folk!
När jag och Sandra var där och hälsade på förra veckan så presenterade dom inte ens sig. Jag trodde dom skulle vara helt sura och vrånga men faktiskt så var det inte så.
Fick sluta tidigare igår men när jag kom ner till knutan fick jag höra att tåget var försent och innan det kom in på knutan var det mer än en halvtimme sent.. Lite knäpp man blir när man står där, inte ens någon bänk att sitta på.

Idag har jag varit ledig :) Har gått en lång runda i skogen med Battie och nu ikväll var jag ute och körde en runda :)

I morgon är det praktik igen som gäller!! Börjar 06:45 och slutar 15:30 ! :) Får hoppas att det blir lika bra i morgon som det var igår.


Ciao

Gårdagens bästa = kondom-killen

Gårdagens utgång var suverän. Jag hade super kul :)

När vi kom till Knutpunkten innan vi skulle åka hem så kom det fram en kille till mig och Emelia ;p
"Ursäkta, kan jag fråga er en jätte pinsam fråga? Jag får hoppas att ni är jätte fulla för detta är pinsamt"...."Har ni en kondom? Hon vägrar köra utan". Nej det hade vi ju inte men han gav sig inte - han bara trugade på!
Så frågade han om vi kunde fixa en kondom till honom om han klädde av sig och sjöng :D Vi hade ju fortfarande ingen kondom men han klädde av sig och började sjunga ;p
Så sa han: "Men snälla, kan ni inte fixa en kondom till mig? Jag bara slängde på mig kläderna, jag har tillochmed ingen tröja titta ... och skorna är inte mina... jag tog någon annans titta dom är liksom helt bruna" ;p hahahahaha

Sicken kille.. så klockren grabb alltså!!! haha
Emelia, du måste videoklippen till mig som du spelade in när han sjöng ;p hahahaha som vi skrattade åt han . hahahahaha !

Meeeeen ha det bra, hej


Tänk att ett liv kan släckas på nolltid...

Mamma skulle till IKEA och Väla innan så jag följde med henne.. Sponsrade lite pengar till H&M, handlade liksom en sjal till och en hårklämma :) hihi

Så körde jag hem och när vi var i Bjuv så stod där en bil i en korsning (han skulle svänga vänster och köra över mitt körfält). Så stod han i korsningen och kollade både åt höger och vänster, sen körde han när jag var typ 10 meter framför honom... Han märkte inte att jag kom så jag slängde mig på bromsen! De va fan på fittehåret att det inte smällde och att jag inte mosade honom! Han är nog sån person som tar nog livet förgivet. Fan vad rädd jag blev och sen blev jag mest arg för att han var riktigt pantad i huvudet! Hade jag reagerat en halv sekund eller bara några hundradelar senare hade pappa kunnat hämta oss på Helsingborgs Lasarett!

Hur som helst så kom vi hem helt oskadda, till och med han den jävelen.

Ska ut ikväll med bl.a. Sandra och Emelia :) Ska bli riktigt råålligt, haha.


Ciao


RSS 2.0