ONE OF A KIND

Sandra kommenterade mitt förra inlägget om varför jag inte hade skrivit om våra framtida män ;)
Vi har nämligen spanat in varsin snygg läkare på våra avdelningar.. Vi har nu bestämmt oss för att vi ska förföra snyggingarna och så småningom gifta oss med dom.. Våra män (läkarna) ska försörja oss och vi ska bli lyckliga och väldigt rika hemmafruar.. Ungefär som Desperate Housewifes förrutom att det inte ska ske några mord i vårt kvarter och allting ska vara så perfekt och bra :) Våra barn ska bli bästa vänner och leka med varandra varje dag.. Och jag och Sandra ska ha tebjudningar varje tisdag (hos varandra varannan gång) och så ska våra män spela golf tillsammans på onsdagar!
Lunchning ingår och ska ske varje dag klockan 12 :P


Sandra, detta låter nästan perfekt.. ;p
har du några förslag så kommentera gärna för det är något som saknas!
Vi får nog koppla in en jobbig kärring till svärmor också någonstans ;)


Måste bara säga det också att det jag skrivit nu är JAG som har planerat det och får hoppas att Sandra godtar det ;)

Postat av: Anonym

haha, det låter så jävla bra :) precis så ska vi ha det..

2008-03-16 @ 12:14:22
Postat av: sandra

fast vi du har glömt våra shoppingrundor, vinkvällar osv ;) men det kan va vår hemlis. haha

2008-03-16 @ 12:15:53
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: sandra

UPPDATERA MERA KVINNA :P

2008-03-20 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0