EN HELG UPPDATERING.

Fredag: Var i skolan,  Rättskunskap . Skit tråkigt och hängde inte med alls så kommer inte ihåg vad han babblade om ! Fikade lite sabbt med Emelia efter skolan sen gick vi ner till tåget . haha fett med äckligt - vi såg han psykot Sebastian från Farmen ;) blää så äcklig han är !
På kvällen åkte jag till bjuv. Satt och fetade pizza med Tobbe, Jenny & Håkansson :) myspys.

Lördag: Åkte till Höganäs på marknad med mamma, pappa, Tobbe, Jenny, Dick, Fia & Michelle.. Mysigt att gå där ! Fikade när vi kom hem sen krängde vi kinamat .
Jag, Jenny & Caroline stack hem till Jessica vid halv 10 tiden .. Satt där och drack lite sen drog vi 3 vidare in till Helsingborg. Och det vill jag lova att fy för vad tråkigt det var där jag kom in kom inte Jenny in och där dom kom in kom inte jag in .. jävla hobby poliser . Men bäst som vi är, så gjorde vi den rolig . Vi kunde i alla fall skratta åt Caroline ;) haha

Söndag: Vaknade vid 12 kanske.. Shit vad slöa vi har varit idag !! Drack typ 5 cider igår bara så har kunnat äta idag ;D Det är nog vad som har hänt idag !


Det har varit en onyttig helg & en ganska rolig helg om man tänker efter riktigt noga på vad vi sa och gjorde igår ;)
Något av det roligaste igår var nog cyklen, som jag och Caroline lekte med .. Jag fick sitta i en sån barnsits såklart !
Sen killen ,som bredde ut sig som hade deckat inne på knutan ! haha. Omg !
Ja det var roligt igår ! Bilder kommer upp på bilddagboken inom kort .


Kram :)

Så ja .

Nu har jag fått in några halvgamla bilder på bilddagboken - http://saaradenrara.bilddagboken.se .

Fler bilder kommer men dock inte idag !


kram .

Gaaaaaaaah!

Jag blir fantomme galen ... Fick tillbaka datorn i onsdes och packade upp den igår !! Och dom har inte lagat min tangent.. Galen jag blir istället ... så det blir till att skita i att installera allt på den och skicka tillbaka möget igen !!!! Helt lack på dom IQ befriade soffpotatisarna som sitter och rullar tummarna på något kontor någonstans !!

Aja ..
Praktik veckan har varit super ! Har haft riiiktigt roligt men lite tråkigheter också, tyvärr :/ Tur att dom fanns där på stationen så man kunde snacka av sig ! Riktigt snälla är dom och grymmt bra människor över huvudtaget ! Ville inte att det skulle vara sista dagen idag men det var det. Jag har lärt mig mycket under denna veckan och det kommer jag alltid att ha med mig. Man kan säga att det har varit som ett äventyr som jag ALDRIG kommer att glömma ! Detta tackar vi för big time ;) Tro mig , vi kommer ses igen ;D muahahaha ! Rälia Sara kommer nog tillbaka någon gång i framtiden .


Fikade med Emelia efter praktiken iaf .. Mys pys på Ebbas ;)
Saknar dock Sandie B som jag har varit utan denna veckan och antagligen inte kommer träffa nästa vecka heller :( ! Meeen desto roligare blir det när vi träffas senare istället :D


Tv dax och slappe i soffan !

Puss och kram ..

Palla .

Har inte uppdaterat på hur länge som helst.
Men det är pga. att jag inte har haft tillgång till någon dator för att min har varit på lagning, fick hem den idag så kommer säkert en uppdatering i morron om ett helgupplägg ;) och om praktiken så klart ;D


(Plus en massa bilder på bilddagboken)


Kram ...


:)

hade extra Ambulanslektion idag från 10 till 12 typ ! Segt som sören men sen körde vi till väla och lunchade ;)
Jag åkte med Josse i hennes ROSA bil ;) Emelia, Hampus, Filip och Sandra körde i då Sandras bil (för hon har ju körkort dårå) ! haha som jag och Josse har skrattat idag också .. Riktigt roligt att vara ute och träcka med hennes bil .. alla glor ju för fan ;D + att bilen är super konstig .  ;D

Efter vi hade varit på väla körde vi till Nic .
Hade Rättskunskapsprov ! Som jag knappt pluggat till men känndes som att det gick förvånadsvärt bra ?! faktiskt .


I morron är det dax för en tur till Ullared med mamma & Jenny ! iiih ska bli skoj . :P Men ska upp tidigt, ska köra redan vid 5 på morgonen så blir väl inget gjort ikväll !


Pusss Sara <3

Sicken dag ;p

omg . riktigt onormal dag idag ! men ROLIGT onormalt ..
Dock tradigt men den ***** uppgiften på Ambulansen men kul för övrigt ..
Snuskade oss i matsalen & fick se / åka världens COOLASTE rosa bil ;) Josses va de faktiskt . jag beundrar konstnärerna . Pluset till er . Bilen kunde inte bli coolare asså .. ;D hahaha
Som alla glodde när vi körde nere i stan ..

Riktigt rolig dag alltså .. och så klarade ju sandra sin uppkörning idag också ;) en riktigt PLUS dag !


MEGA tråkigt när man väl inser att man måste plugga till Rättskunskaps provet man har i morron . Riktigt tråkigt .... "Informationen" man får från boken åker in i det ena örat och ut genom det andra .. så tråkigt är det !


hejsvejs . Puss & Kram / Sara

HELL YEAH ;)

Grattis för fan Sandie B till körkortet ;D

Snart kommer hon och hämtar mig så akta er , lås in er i era hus (eller vart ni nu bor) så ni är utom fara ;)

Ögongodis * hihi

Idag har jag och Emma varit och tränat på Friskis :P
Fett najs med snygga pågar där är... puuuuh ;)
Den bästa träningen vi har fått idag är när vi har kollat på alla puddingar som har gått förbi ;) wohooo .

Nej där ljög jag, vi har jobbat hårt idag ;) Det är gött att se jag är stolt över min insats. Och jag kommer få fett med träningsvärk i morron.
Rör man inte sig på så länge som jag har varit soffliggare så är det inte konstigt om man får träningsvärk.


& på Lördag är det dax för Ullared med mammi & Jenny . det ska bli fett med najs ;D & utgång på kvällen det är ännumer najs tror jag ;)


Puss & Kram / Sara :)

brist på sysselsättning, snodde listan av Sandra ;)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 st tror jag .

Vilken svordom använder du mest?
Svär ganska mycket men FAN säger ju alla någon gång :P
00
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En Ford Mustang GT ;)( som jag ska ha ändå) & resa tror jag.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, det är mer lätträknat att säga dom som inte har kallat mig lat .

Tittade du på tecknat när du var liten?
Klart jag gjorde, det gör jag fortfarande .

Hur många syskon har du?
Två brödrar, Robin & Thobias.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Japp, tatuering i nacken & handleden . Piercing i tutten !

Vad har du för väder just nu?
Ganska soligt hela dagen men nu är det mörkt.

Vilken är din favoritfrukt?
Svårt val . men banan kanske.

Äger du en iPod?
Nej....

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
har inte ställt den men ska ändå inte upp så tidigt i morron.

Använder du flip-flopps?
Ja, på sommaren !

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Soooova sen va med en kompis .

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej .

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Mina egna brännda.

Vad åt du till middag senast?
Potatis gratäng . yammie

Använder du huvtröjor?
Ja, ibland .

Kan du vissla?
Ja, men inte när jag skrattar ;)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
haha aa fan :P

Vilket riktnummer befinner du dig i?
042

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen .

När flög du senast?
Typ 4 år sen ?

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 och en soffa :)

Läser du för skojs skull?
Japp.

Diskar du din egen disk?
Ja det händer .

Har du gråtit offentligt?
Japp.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, vilken är på lagning så det är stationär som gäller nu ett tag fram över.

Vad har du med dig in på bion?
Coca cola :D

Har du en blogg?
Nej ?! haha

Vilket är ditt favoritämne?
rast ;)

Gillar du att flyga?
hihi jaa, härlig känsla.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Olika. jag fungerar väl i dom flesta fallen.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Mjaa, olika tror jag

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
haha nej absolut inte. jag skriver så andra förstår mig :P

Tror du på liv på andra planeter?
nej !!!!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Ta en sak i taget, det löser sig för fan !

Hade du velat hoppa fallskärm?
haha tror inte de nä ;)

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nix.

Äger du en digitalkamera?
Yes, två st till och med men bara en som är i funktion.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen .

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
haha något, men det kan bero på hur läget är också !

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Haha nej, jag är dock ej någon trädkramare !

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Ingen som helst aning. Mina föräldrar som bestämmer namnet ju ?

Vilken är din favoritrestaurang?
Aee får nog bli City Wook :P

När badade du i en pool senast?
ingen aning, men i sommras någon gång.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Haha ja och då skämmdes jag .

Hur många barn vill du ha?
Vet inte !

Har du åkt moped någon gång?
hrms, nej ? muaha. Jo nu ljög jag.

Kan man vara vän med sitt ex?
Jaaaaa det tycker jag men vissa fattar inte de ! Röv.

Vad har du i din väska?
Busstabell, busskort, nycklar, pennor, plånbok, kalender osv.

Vad lyssnar du på nu?
Inget :/ böööhö. Vill ha tillbaka min dator nu så jag KAN lyssna på musik . :(




själv tycker jag inte om såna här onödiga listor för jag bläddrar ALLTID förbi dom. Men hade inget som helst att göra så fick bli en sån här ;)

Det krävs en förbättring .

Jag uppdaterar riktigt dåligt i min blogg och det krävs nu en förbättring av mig själv !

Vet inte vad jag uppdaterade sist men har väl inte hänt något skit spännande i veckan ?! Var och tränade på Friskis i torsdes med Emma ;) Joho ÖGONGODISET där va :P inte bara en utan måååånga ! & så fickade jag med Emelia på Grafitti i fredes efter Rättskunskapen .. Äckelpäckel gubbe som satt bakom henne ! BLÖ mår illa när jag tänker på honom . Såna som han borde skaffa sig ett liv....
Och veckans stora besvikelse går tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllll ............................. Skånetrafiken . att dom inte ens kan sätta in ersättningsbussar när tågen inte fungerar . Under all kritik !

Fredag: Som sagt, fickade med Emelia efter rättskunskapen . Ville till familia efter fikan men åkte hem istället, där satt mamma, pappa, Robin, Tobbe och Jenny vid matbordet och åt utan att vänta på mig :@ lite taskigt ;) men så roligt har jag nog inte haft någon gång när jag har ätit här hemma . Vi skrattade så vi knappt fick luft åt saker som inte var alls roliga igeltningen ! Men kul iaf :)
Lördag: Min älskade mamma fyllde 50 år ;) Grattis !!!!!!!!! (Rastlös dagjävel.) Började dagen med en lång powerwalk promenad vid halv 11 (uppe tidigt woho).
Vid tre tiden kom Jenny och Tobbe så gjorde jag ve mig sen kom Jessica och ungarna vid halv 5 tiden . Total kaos efter det för vi hade bestämmt med släkten att dom skulle vara här klockan 6 . Då började det drälla in mer folk redan vid lite i 5 !! Men blev ju bättre som småningom .
Mamma öppnade sin present från oss familjen, både mamma och mormor började tjuta direkt och när dom gjorde de fick jag och Jenny tårar i ögonen och vi blev helt skakiga ;) en sak är säkert, att en bättre present till vår älskade mamma/fru/"svärmor" kunde hon inte fått av någon annan i hela världen . Vi träffade henne rakt in i hjärtat och så sa hon: "Jag är så glad att mina barn är samlade igen" !
Festen blev lyckad trots att det inte alls blev som det var tänkt !! Tack alla för att ni kom <3
Söndag:
Jaha, jag gick och la mig 5 i morse - en hård natt - sen vaknade jag vid 2 tiden . har inte gjort allt för mycket idag förrutom att ha ätit middag hos Tobbe och Jenny ! Kom hem därifrån för ett litet tag sen och nu är det dax för lite televisions tittande ;)

Bilder lär komma upp på bilddagboken inom kort ?!

Nästa helg ska vi fantomme ut och göra Hbg osäkert ;) Ska bli fett med skoj .


Kram Sara :)

....

Åkte till körskolan vid 3 och det är inte alls ovanligt att jag är där nuförtiden !
Gjorde klart första delen av instuderingsfrågorna så ska göra delprovet i morron efter skolan (om jag pallar).
Har även börjar på en annan del nu som snart är klar :) Var på teorilektion också ikväll med Hampus .. Riktigt bra teorilärare måste jag säga. Hon får nog faktiskt dagens + ! Hon är grymmt bra att lyssna på och hon får det att låta intressant ! (när det inte är det för 5 ynka ören)
Något sådär positivt idag.


Och efter dessa timmarna hemmifrån, har jag funderat lite (dock inte alla timmarna).. Och har inte kommit fram till ett piss tror jag ?!
Men man kan väl inte få för många vänner ?? eller ??
Ae jag får se i morron vad jag är på för humör :)



Have it najs . Kram Sara !

Orka ?

jaha, dagen började inte så bra ! Eller det berors på hur man ser det men som jag ser på det nu så började den inte bra !
Varför är lögner en del av uppbyggnaden på våra liv ? Så känns det iaf .
Bara lögner hit och lögner dit och tar kontakt när dom tror att man har glömt allt ?! Det funkar inte så !

Vill så gärna kunna lyssna på dig, tro att det är sant det du säger om att vara vänner och ge dig en chans till som vänner gör för varandra men varför skulle jag ? Känns skit alltihopa ..
Gillar inte vibbarna jag får när jag tänker på det eftersom det inte gick så bra sist, men där är ändå något litet som kan vara positivt !


men pallar inte sånt här skit idag också ..
Igår var jag på väla . Hittade såklart två jackor som var snygga ! Där fick jag ta ett beslut som inte va så kul för plånboken. Men blev nog nöjd ändå.
Orkar inte tänka och fatta svåra beslut idag också ! Idag är det bara körskolan och fucking instuderingsfrågor som gäller.




Ha de !


RSS 2.0