....

Nu har jag varit lite flitig, jag har liksom precis gjort klart religionsläxan :) Det blev man inte ett dugg piggare av !
Plus att jag har varit sjuk sen i Lördes typ och jag är riktigt trött på de nu. Huvudvärk dag in och dag ut . Blir snart galen !! Men måste vara frisk tills i helgen för jag orkar inte en sån tråkig helg till !

I morron ska jag och Sandra smita tidigare från skolan, hihi skolkare är vad vi är ^^ BUSAR !
Fast vi ska gå på rättegång .. Det får bli misshandeln för vi orkar inte sitta och lyssna på narkotikasmuggling i 3-4 timmar !

detta kommer bli äggselent ;)


Måste bara säga en sak "Sesam, öppna dig !!!" eller hur Emelia ? haha


en snabb uppdatering

Projekt redovisning idag - vilket nog gick bra . (får vi hoppas) det verkade bra i alla fall !!
Jessicas föreläsning var minst lika intressant som den var första gången så det tackar vi för ;)
Skulle på rättegång vid halv 3, men blev inte av för den åtalade kom aldrig :O Så det får bli något annat någon annan dag, torsdag antagligen !
Såklart händer detta oss liksom :O


Robin kom precis utspringande från sitt rum på mamma .. "Mammaaaaaa, Baloo spydde i min säng . Fan va de stinker !"
Sicken mes, ha ha ;)


Hej

måndag

Har varit med mamma på IKEA idag och köpt ny kudde till mig och så fick jag en liten söt tv bänk :) Kommer säket se roligt ut men just nu har jag ju ingenstans att ha tvn !!


I morgon blir det redovisning på vårt Projektarbete :) Ska bli spännande och se hur det går för oss .. Alltså säkert bra .. hihi
Snacka om att man blev irriterad idag .. sicken stil ! Hoppas att det inte blir likadant i morron för då är ni grymt egoistiska !


Nu ska jag lägga mig på soffan med min feber och bli frisk tills i morron :(
Ha de


OP05C

Sitter här och funderar i min ensamhet och kom just på en sak !

Tänk om jag faktiskt hade hoppat av gymnasiet som jag var påväg att göra på vårterminen i 1:an !
Kommer ihåg när jag kom på att jag faktiskt ville sluta, jag orkade verkligen inte mer !! Jag och en kompis körde runder en kväll och han övertalade mig att stanna kvar och gå ut gymnasiet.. Han skällde nästan ut mig ! ! Hade han inte sagt det till mig hade jag inte heller varit en del av OP05C :O Shit vad mitt liv hade varit trisst då !!!
Det känns skit konstigt .
Idag ångrar jag inte en sekund att jag valde Ambulans och Räddningstjänst eller att jag stannade kvar. Älskar min klass något så fruktansvärt ! men som sagt finns det ju några undantag.


Ciao igen ;)


Harrejistanes !

Helt sjuk dag .
Har varit grymmt trött - helt slut ! Känns inte som om jag har sovit på flera veckor ..

Började dagen med Hår- hand- och ansiktsvård :) Roligt att få göra något som var lite roligare än alla andra vanliga lektioner :) Kan nog trivas med den kursen .
Efter det så har jag och Sandra (mfl.) haft sjukvård ! Då var det dax att lotta ut praktikplatserna på sjukhuset - jag fick på avd. 46, tror det var ngt med blodsjukdomar och sånt .. (Kommer inte ihåg). Men det ska bli spännande =)
Efter lunch hade vi lektion i praktiksalarna, fick gå igenom hur man bäddar en säng :O Det har vi ju inte gjort hela 1:an heller ju ! Shit så tråkigt de va ;) Fast vi kunde såklart göra det roligt. hahahah ! Helt sjuka .

I morron har vi prov i sjukvård :( Har pluggat nu några timmar så jag skulle kunna somna vilken sekund som helst !
Blir nog till att plugga på bussen i morron bitti ! ;)


Ciao


minnen som alltid kommer stanna kvar <3

OP05C vad fan ska man säga ?! Den bästa klassen någonsin  ♥
Sitter här och kollar på videon som Josse har gjort på oss i klassen . Seriöst så fick jag tårar i ögonen ! Jag vill verkligen inte förlora kontakten med er ! Eller vissa kan ju bara fara åt helvete (nämner inga namn) !

Gymnasietiden har varit dom 3 bästa åren i mitt liv . Jag har fått så många nya vänner som jag älskar så mycket .. Synd bara att inte alla gamla kompisar kunde vara med bland dessa minnen vi har skapat  :(

Shit alltså ! Jag kommer aldrig att glömma OP05C ♥


http://www.youtube.com/watch?v=_xyOZJxJwdY&feature=PlayList&p=F35348F519C82403&index=0


Älskar er . (förekommer undantag)


fy fan !

Palla Måndagar !! Och speciellt inte när man har blivit fett förkyld ..
Riktigt irriterande, mår kiss kasst !! Men är ju alltid värst på morgonen när man går upp och på kvällen ... Detta suger fett dock .. Snart dax att gå och lägga sig efter en knepig dag ..

Förstår fan inte hur vissa människor tänker .. Jävla kötthue ! Att du bara ens kunde tänka tanken att göra så och sen bara genomföra det .. Det får mig att må illa .... Just nu får du mig att må illa !!! Man gör bara inte så ... Trode att du visste bättre .. Du är förblindad din jävel .. Öppna ögonen så lovar jag att du får ett bättre liv !!


Ciao


Redan söndag :S

Tiden går faktiskt fort ! Veckorna bara rusar iväg . Helt knas !
Man vill få gjort så mycket som möjligt men tiden räcker inte alltid till !

Har i alla fall varit i Tobbe & Jennys lägenhet hela helgen med Baloo, jag som trode att han skulle beté sig som ett monster men han har varit som en ängel ! Änsålänge iaf . 
I fredags var Sandra och Emelia här, vi lagade mat, kollade på film och Let's Dance !
Igår åkte jag och Baloo hem till Billesholm och gick en lång runda i skogen med min pappa :) Sen kom Emma och Marcus kollade på film! Äntligen har jag sett "The Guardian", fan vad bra den är ;) Tack Emelie <3 haha
Idag har jag återigen varit hemma om och gått en runda med Baloo + att jag har gjort läxa .
Nu ikväll blir det inte mycket mer gjort, snart dax att sova ..


Ciao

FREDAG !

Äntligen fredag .. riktigt skönt eller vad säger ni? Faktiskt lite onödig dag i skolan :/ håla hur länge som helst !
Shopping på MAXI i hyllinge efter sen begav vi oss till lägenheten :D
Har bara tagit det lungt ikväll med Sandra och Emelia :) Dom lagade Flygande Jakob . skit gott . *mums*
Kollade på Good Luck, Chuck :D så jävla rolig den är .. det är den 3:dje gången jag såg den och den är minst lika rolig .. haha

Nu passar jag det lilla monstret som ligger och sover .. Så det får väl bli en runda till innan det är dax att sova för annars ska han säkert ut mitt i natten :(


Tack för en mysig kväll :)

Positiva Sara !

Okej, jag fick en tillsägelse av både Sandra och Emelia idag om att jag är så väldans positiv  :D
Jag skulle se vilken lektion som var tråkigast idag ju ;) Men där var faktiskt ingen som var tråkigare än den andra , låter kanske mer positivt än att skriva att alla var lika tråkiga :D haha !
Har iaf börjat på Kriminologin idag :) Ska bli spännande med lite nytt.
Religionen kan säkert bli skit rolig ;) Älskar ju att diskutera i klassen där alla får sin röst hörd (eller inte) ! Alla respekterar ju inte alla ..


I morron blir det möte med Jessica sen slutar jag och då är det dax för körskolan igen =) Har inte varit där på ett tag och nu är det fan på tiden att ta sig i kragen och bli klar med det satans platskortet ;) Racing i sommar förstår ni .. muahahaha !


Ha de

Allt det roliga tar slut förr eller senare .

Helgen är snart över, om någon nu har missat det ! Och så börjar ännu en vecka i skolan fast med nytt schema och nya kurser - ska faktiskt bli lite spännande och se vilken som är tråkigast ;) haha

I fredags var jag på väla - handlade lördagens outfit ;) Var med min kära Emelie ett tag också =D Busade lite som vanligt .... Och när jag kom hem så hade jag NADA att göra så det blev ju datorn såklart ! Hittade en ful raggningsreplik - "Om du var en McDonalds meny skulle den heta McLäcker" ! Men rättså gullig =P eller hur  ? muahaha! Så jag tänkte att jag skulle ha användning för den . Hade jag det ? ^^ hahaha

Igår (Lördag) var vi hos min mormor och morfar - mormor fyllde 75 ! =) Krängde smörgåstårta och sånt gott . hihi
Efter det så blev det utgång för hela slanten, med Sandra, Emelia, Larsson & Mikaela (och några andra nördar som satte sig vid oss, helt konstiga och äckliga *blöö*). Men hur som helst hade jag skit roligt =P Man fick lätt några asgarv på köpet..  =D Måste lätt göras om !

Idag då (söndag) vaknade jag och var ganska pigg allting övergick till huvudvärk vilket jag inte tyckte var så roligt ! Men hade dock lika roligt med Emelie idag som vilken annan dag med henne som helst ;) + att det är hennes födelsedag idag - Grattis gumman <3
Nu kallar snart sängen för trött är jag också idag ..


Adios


Helg igen =)

Första dagen i skolan i måndags men blev inte så för min del ! Var sjuk i både måndags och tisdags :/ . illa !
Men i onsdags var jag där igen ;) Skönt att återgå till vardagen igen för en gång skull ... Men så jädrans skönt med helg ;) haha !!

I morron blir det 75års kalas hos min mormor =) Hon är så söt. Världens bästa mormor .. Hon är en stålmormor ;) Hon cyklar liksom om bussen ;D hahaha .*wroooooom*

Utgång på kvällen med Sandra, Emelia och Natasja =) SKOJ .. hoho !


Ha en bra kväll =)


http://www.youtube.com/watch?v=v_Pv9AsHs4I


....

You give me feelings that I adore.
They start in my toes,
Make me crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile,
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.

What am I gonna say,
When you make me feel this way?
I just...mmm.

And it starts in my toes,
Makes me crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile,
Please stay for a while now.
Just take your time,
Wherever you go.


^^

DAGENS ;)

hahaha så klockrent !
Skulle in på Hemköp på stattena och shoppa satan. När vi väl fyllt alla 5 kundvagnar och står i kön för att betala så står det en liten tjej på kanske 3-4 år som trycker upp huet på en glasruta och total fular sig mot mig och Emelie! Sicken tjej asså, riktigt pudding.
Med sig har hon sin pappa (antagligen), vi såg ju direkt var tjejen fått sitt fina utseende ifrån ;) Jo självklart var han ju snygg.. Så stod han och sneglade på oss skit mycket och små log. Så frågar han sin dotter: "Busar du lite?!" och så fnissar han till lite. Asgarvet åt han där, inte de vackraste fnisset förståss=P
Jo, fram till poängen... Han betalar i alla fall och tar sin dotter och går ut ur affären ! HA HA HA HA. inga varor hade han med sig ut ..
Snacka om upptagen med att tänka på annat ;D och pinsamt för han att komma in i affären igen så sa han: "Men kom nu, jag glömde varorna !" till sin dotter ;) hahaha. den röda färgen i ens ansikte har jag aldrig sett.. Var nästan solglasögon-varning på det där, så skarpt som det va . muahaha

Kanske inte låter så värst kul när man läser det såhär men det är ju faktiskt en sak man måste uppleva för att kunna asgarva åt de :)



Ha de


Första dagen i skolan spenderades hemma ....

Jomen .. lilla Sara har dragit på sig maginfluensa nu lagom tills skolan börjar...
Lite tråkigt vid det här laget för jag har redan varit hemma 5 veckor och jag ligger efter med skolarbeten och sånt mög !
Mår dock bättre nu så får se om det blir skolan på onsdag ! =)


Saknar min söta lilla klass, Men vill ha lov lov lov lov lov och lov ! Klarar mig faktiskt utan skolan =P
Detta lovet har fan varit det bästa ;) haha så jävla roligt jag har haft !!
Utgång den 25:e Dec - roligaste utgången <3 och det lär bli många fler sådana .
Nyår - så jävla roligt ! Kunde nog inte bli mycket bättre skulle jag kunna tro ?!
och pulkaåkning - helt skadade är vad vi är, men jag gillar det <3 
Det var 3 av dom roligaste sakerna på hela lovet och det tråkigaste var när min älskade röda, fina, saknade Everest Jacka blev stulen på Cardinall..Kommer faktiskt inte ihåg vad jag har gjort annars på lovet mer. Det har varit ett bra lov och ångrar nog inte en sekund av vad jag har gjort =D Älskaaaaa lov !

Adios

PULKELERING PÅ FULL NIVÅ

Åkte iaf in till HBG efter långt om länge. Tittade lite ledsamt på mamma så körde hon mig till Bjuv (så åkte jag med Jenny därifrån)  Jag ville ju in till min tös ;D <3 lawilawi .

Kommer inte orka skriva allt skit vi gjorde igår men fy fan så roligt jag hade =) Dom roliga klippen från youtube gjorde susen sen va vi fantomme igång, haha
Gick till Statoil inatt mellan 2 och 3 och köpte läsk och när vi var påväg hem igen så började det snöa riktigt mycket . Dax för lite krig där ;) Såg ut som blöta hundar när vi kom in . hahaha. Fett med roligt =D

Inte trötta för 5 öre, så klockan 7 var det dax för pulkelering för mig, Emelie och Phille ;) (pulkaåkning fast med sopsäckar) De var fan så jävla roligt kunde knappt stå på benen för att det såg så satans roligt ut .. haha så klockrent ....
Så roligt har jag inte haft på länge (i nyktert tillstånd) !

Nästa gång, får vi faktiskt ha lite riktigare snöbollskrig UTAN kröning =)



Hej


DAMPET !!!

Gaaaaaaaaahh ! Dagen som var så bra och så blir det såhär när man visar sig hemma !!!!
Fy fan vad irriterad och arg jag är nu ...
VARFÖR ? är det så jävla svårt att förstå att lämna mig ifred ibland ?
Jag behöver inte beskydd 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året.. Är svin trött på detta nu... Jag kan faktiskt ta hand om mig själv. Hoppas verkligen att folk inte tror att jag mår bra av detta !

Skämms på din bekostnad ... Onödigt som fan att blanda sig i andras liv när du dampar sönder om någon blandar sig i ditt ! Tycker fan inte att det är kul längre !


hej

Achmed the dead terrorist. haha

No I would never kill the jews!
I would toss a penny between them and watch them fight to the death !!!
I did the same thing with two catholic priests, but I tossed in a small boy
- and the winner had to fight Michael Jacksson ....

=D fy fan vad bra den är !


puss på rumpan / Emelie !

HAHA. Har kollat på alla bilder jag har lagt upp på min bilddagbok nu och shit vad pinsamma vissa bilder är.
Förstår inte vad jag tänkte på när jag la upp dom bilderna ! Men det bjuder jag på :D Älskar ju att få andra att skratta ;) haha !
kolla in mina pinsamma bilder : http://saaradenrara.bilddagboken.se (men bara om ni vill)
Den uppdatteras snart med en massa snygga bilder från nyår också. - fniss ^^


Det finns minst tusen olika anledningar till varför man ska skriva en blogg .
En av dom är att man ska tråka ut alla som läser men rätt vad det är så kommer ett superspännande inlägg som får alla att läsa varje jävla dag :D Fett med najs att få personer att fastna. gött !


hej .


Torsdagens

Plats: Min brors rum. (min bärbara är sär igen)
Gjort: Varit flitig, nästan klar med Ambulans arbetet & RK-arbetet (ska bara skrivas på datorn)
Lyssnar på: Leona Lewis - Bleeding Love (bästa låten just nu)
Humör: Fett seg men ändå mår jag så jävla bra :D
Äter: Inget
Dricker: Kiviks Smultron dricka
Vill ha: DVD till min tv? & min lite funktion på min egna dator
Tråkigaste: Att det finns en massa konstiga människor ? Stå för vad ni tycker, KÖTT !
Roligaste: Att jag mår konstigt bra inom mig just NU !
Att göra nu: Kolla på film ?

Adios

HEL GALET.

Fett med kul igår ;)
Började eftermiddagen/kvällen med att lagade mat och så, sen när vi hade ätit så gjorde vi ve oss inför kvällen och låt mig bara säga att: fy fan vad porriga vi blev ;) Speciellt med våra partysugrör bakom öronen och i näsan ;) !
Gick vidare till Musen, var inte där speciellt länge, gick vidare till Dalhem istället.
Hade riktigt roligt och vi träffade några riktigt sjuka människor , roligt sjuka får jag väl tillägga. ;)

Efterfestade, eller eftersnackade kanske man ska säga ! Alla var upptagna med sitt och men hade fantomme roligt också, vi fick oss några riktiga asgarv om man säger så ;) muahaha !

Tror inte att kvällen kunde bli mycket bättre, (med undantag), finns kanske alltid något/någon man stör sig på eller någon man bråkar med eller hur ? Men vafan det är nyår !
Tyvärr bara att år 2008 börjar på ett sånt här vis :/


Roligt hade jag i alla fall och det tackar jag supermycket för <3<3 Kärlek till er motherfuckers !

Adios


RSS 2.0