....

Nu har jag varit lite flitig, jag har liksom precis gjort klart religionsläxan :) Det blev man inte ett dugg piggare av !
Plus att jag har varit sjuk sen i Lördes typ och jag är riktigt trött på de nu. Huvudvärk dag in och dag ut . Blir snart galen !! Men måste vara frisk tills i helgen för jag orkar inte en sån tråkig helg till !

I morron ska jag och Sandra smita tidigare från skolan, hihi skolkare är vad vi är ^^ BUSAR !
Fast vi ska gå på rättegång .. Det får bli misshandeln för vi orkar inte sitta och lyssna på narkotikasmuggling i 3-4 timmar !

detta kommer bli äggselent ;)


Måste bara säga en sak "Sesam, öppna dig !!!" eller hur Emelia ? haha


Postat av: emelia

hahaha ja jävlar va kul de va :D haha

2008-02-01 @ 12:31:46
Postat av: Sara

Emelia - hahaha, klockrent ;)

2008-02-01 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0