Söndag

Igår var det ju "Girls night out" som gällde. Vid 19 tiden var vi hemma hos Steffi. Vi drack, skrattade, pratade & hade hur trevligt som helst. Sen vid 23 tiden var det utgång som stod på schemat :) Först drog vi till Utposten, där skulle vi möta upp dom andra men så blev det inte. Efter utposten blev det en liten runda till Helsing sen Cardinal. Jag & Steffi avslutade vår utgång på Kebab House för varsin stor fet kebab i bröd :) Det behövdes, haha.

Tack för en roligt & trevligt tjejkväll/utgång. Det måste vi göra om.
:)


Girls night out

Det blev ju så igår att jag körde till Familia. Köpte en tröja och ett linne på Gina Tricot.
Efter Familia körde jag hem till mina päron sen stannade jag där hela kvällen, kollade på Let's Dance och så :)

Idag är jag helt matt i kroppen, så jag har legat på soffan sen ca 11 tiden. Det var längesen jag var såhär lat, busted!

Äntligen är det Lördag och ikväll är det Girls night out som gäller. Tjejkväll hos Steffi sen utgång, woho! Det är ett tag sen jag var ute i Hbg så hoppas att det blir kul ikväll :)!
Men nu hade det nog varit bra om jag hade tagit mig i kragen och gått in i duschen eller något. Så det får jag väl göra!



Ha en bra kväll allihopa
Puss & Kram

 


Fredag

Nu har jag äntligen satt igång med träningen :)
Var på gymmet med Elin och Tobbe igår . Shit vilken träningsverk jag ha i mina bröstmuskler idag, haha! Men det känns faktiskt bra att ha kommit igång för det behövs nu.

Jaha, idag är det Fredag och vad jag vet så händer det inte så väldigt mycket. Men det kan visserligen vara skönt att ta det lungt någon dag.
Men funderar på om jag ska köra till Familia en runda?! (Tyvärr tror man ju att man är super rik nu när det har varit lön ;) haha.)

I morgon är det dags för tjejkväll hos Steffi sen antagligen utgång :) Det ska bli jätte roligt att träffa henne, vilket jag inte har gjort sen innan jul.


Puss & Kram


Grattis ♥

Idag fyller Elin 22 år :) Om ca en timme är det över, HA HA!

Efter jag och Elin hade slutat idag så körde vi till Väla, Tobbe var också med! Det blev faktiskt två t-shirtar för min del, ajjabajja!
Eftersom jag hade dåligt samvete över att jag inte har handlat någon present till Elin än, så fick hon en Banan Milkshake av mig på Väla ;) Sicken present va? haha

När vi kom hem så gick vi en runda till affären sen bjöd Tobbe och Elin på middag. Det blev super gott!
Tack så jätte mycket för idag och jag hoppas att födelsegrisen har haft en bra dag :)

Nu skriker sängen efter mig så jag får väl lyssna på den.
Måste ju ladda batterierna inför träningen i morgon bitti :)

Puss & Kram


Dagens

♦ Humör: Glaaad och kär.
Gjort: Jobbat, varit på massage och varit hos mamma och pappa.
Planer: Sova, är väldigt sömnig just nu.
Ser på: Kanal 5 står tvn på i bakgrunden, någon dokumentär.
♦ Lyssnar på: Ingenting.
♦ Dricker: Ingenting.
Äter: Ingenting, men har blivit en och annan ostbåge ikväll.
Klädsel: Stor hood tröja och joggingbyxor.
Bästa: Att jag är så otroligt kär ♥ Det är iofs alltid det bästa.
♦ Sämst: Vädret...
Vill ha: Sommar!! Det står högst upp på min önskelista.


Puss & Kram


Måndag

Fredag: Gick till systemet med Elin efter jag hade slutat. På kvällen blev det som sagt Singstar, god mat och dricka. Det var en jätte rolig och trevlig kväll måste jag säga :) Det får vi göra om!

Lördag: Jag körde hem till päronen. Hämtade upp min bror och hans flickvän sen körde vi vidare och hämtade upp Michelle. Det var pizza och film hos mig som var kvällens aktivitet :)
(Det var ett år sen jag och Elin körde och krockade, shit så fort tiden går!)

Söndag: När vi hade vaknat till liv, ätit frukost och gjort oss i ordning så körde jag Michelle hem, snackade lite skit hos henne sen körde jag vidare. Igår eftermiddag/kväll var jag och Richard på kalas för hans bror fyller år idag (Måndag). Haha, det var längesen jag var på ett kalas som var så roligt. Jag skratta så jag fick kramp i magen! Helt otroligt alltså, haha. Helt sjuk humor vi tre har.

Måndag: Idag fyller Putte år, Grattis :) och idag har jag och Richard varit tillsammans i ett halvår, Grattis till oss
Idag är det även dags för vårt "Klockan sex hos mig" :). Istället för "Halv åtta hos mig". Innan det är dags för matlagning ska jag och Elin antagligen ner till gymmet och träna.

Ciao Ciao.

Fredag

Har precis kommit hem från jobb.
Det har varit en händelserik dag om man säger så ;) haha!

Nu ska jag och Elin gå till bland annat systemet och ikväll är det Singstar som gäller :)

Ha en bra kväll .


♦ Dagens

♦ Humör: Lite off, faktiskt.
Gjort: Jobbat, kollat ett avsnitt av One Tree Hill och slängt i två maskiner tvätt.
Planer: Fortsätta med min tvätt till ca 22 ikväll. Ska även upp till Elin och Tobbe och äta kvällsmat
Ser på: Inget just nu. Men har fått dille på One Tree Hill, haha!
Lyssnar på: Volbeat - Still Counting.
Dricker: Coca Cola. Det funkade inte riktigt med "bara på helgerna"... Busted!!!!
Äter: Iiiiingenting.
Klädsel: Leggings och en tjocktröja, Nice!
Bästa: Malins kommentar igår... "Men var kommer den här snön ifrån, liksom!" Haha, helt galen.
Sämst: Att jag är segare än segast. Jag vill vara pigg och på hugget.
Vill ha: Helg :)
Kärlek:
Till min Tobbe och Elin som ska bjuda mig på kvällsmat ikväll. Fan vad ni är goa och underbara ♥.


Over And Out


Måndag

Har knappt sovit inatt vilket märktes när jag skulle gå upp klockan 9 i morse. Mamma, Robin och Tobbe skulle komma och äta frukost :)
Annars har dagen har varit lugn! Jag har varit hundvakt, kollat OTH och fixat här hemma :)

Nu ska ska jag slänga igång OTH och kolla ett avsnitt innan jag ska sova :)
Puss & Kram


Söndag

Fredag: Efter jobb lunchade jag med Tobbe och så gick vi och hälsade på Ole en runda. Efter den promenaden körde jag till Väla för att hämta ut min mobil sen körde jag vidare till min älskling ♥!
Det fick bli lite Alla Hjärtans Dag firande idag istället för på söndag. När jag kom hem till Richard hade han köpt jätte fina rosor till mig, hihi ♥ Sen vid 18 tiden åkte vi ner i stan och åt på Asia Kock! (Det var min "present" till honom.) När vi var påväg hem hyrde vi filmer, Snuten i Varuhuset och En sommar med Göran. En sommar med Göran var såklart bäst :)

Lördag: Älskling jobbade, jag sov länge sen blev det en promenad för min del. Efter promenaden slängde jag igång One Tree Hill, så jag hann kolla på några avsnitt innan Han med stort H kom hem!
Sen var det dags att göra ve sig och bege sig ner i stan på 30 årsfest hos Richards kompis. Men tack vare min förkylning blev det hemgång tidigt. Redan vid 22-23 tiden gick vi hem!

Söndag: Jag var helt off när klockan ringde i morse. Richard körde till jobb vid 10 tiden och jag gick också upp strax därefter. Dags att packa ner alla sina saker, göra sig i ordning, lämna filmerna och köra hem till päronen.
Nu känner jag mig så gott som död. Är riktigt sliten! Ska hem till metropolen Klippan lite senare, men först blir det Tacos med päronen, brorsan och hans fjälla! Mums med tacos!


En sak jag har att tillägga är att: Tänk så löjligt kär man kan vara! Richard är den underbaraste och finaste människan i mitt liv. Jag älskar honom så otroligt mycket




Torsdag

Shit, har vaknat flera gånger inatt av att jag inte kunde andas genom näsan, tur att man har munnen också :P, haha! Jag har blivit riktigt jädrans förkyld.

Idag vid 12 tiden var det massage dags för mig :) Det var super skönt. Min rygg behövde det. Men jag blev dock väldigt trött av det så jag har legat på soffan hela dagen. Latmask som jag är! Det blev ju ett och annat avsnitt av One Three Hill :)
När jag hade fått nog av soffliggandet så gick jag ut en runda. In om Ica, ner till Emma, in om Ica igen sen hem :) Den friska luften var mer än välkommen!

Om några minuter slutar Made In Sweden, då är det dags för mig att borsta tänderna sen ska jag sooova!!


Puss & Kram


Onsdag

"Kalaset" hos min morbror i Lördags var roligt, som vanligt! Det blev korvgrillning, utomhus, på en pinne, över en brasa :P Ingen har någonsin sagt att vår släkt är normal :P Det var i alla fall svinkallt så det tog inte speciellt lång tid innan jag gick in :P hehe.

I Söndags jobbade jag. Hade natten med Frida :)
I Måndags slutade jag tidigare eftersom jag skulle på magnet röntgen i Malmö. Min snälla pappa följde med mig dit. Det var faktiskt inte så jätte svårt att hitta, men utan vår GPS hade vi nog aldrig hittat dit!
Undersökningen gick någerlunda bra. Tyvärr så hatar jag trånga utrymmen något kopiöst, och detta var ju såklart en hel tunnel som jag skulle in i. När jag låg där och knep med ögonen och väntade på att undersökningen skulle ta slut, så kände jag mitt hjärta dunka som bara den. Det kändes som att hjärtat skulle dunka ut ur kroppen!
Som tur var så så behövde jag bara ligga där och lida i ca 15 minuter.

I går blev det städning och tvättande för hela slanten. Jag och Emma var även nere på Badhuset och bokade in en tid för Body Combat (Måndag nästa vecka gäller det). Jag köpte till och med tränings kort så nu är det bara till att sätta igång. Vad är det man brukar säga ? Beach 2010 ? Haha!

Nu ska jag göra mig färdig, gå och köpa mig en drick youghurt sen gå till jobb :)

Puss & Kram


Lördag

Idag har jag jobbat. Slutade kl 15 så gick jag hem, startade datorn och mitt Nintendo Wii. Var bara tvungen att spela lite Mario Cart. Nu har min älskling tagit över och nu kan han inte släppa ratten :P, haha!

Ska strax gå ner och slänga i två maskiner snabb tvätt. När den är klar ska jag och älskling köra till min morbror. Han fyllde 45 år igår :) Grattis min älskade morbror ♥.

Nähä, nu är det dags för en Cigg, sen går jag ner i min källare.... lalalala ;) haha

Puss & Kram


Fredag

Idag hade jag ställt klockan till 10:00 men jag vaknade ju såklart innan det. Vid ca 09:00 tiden vaknade jag men jag låg kvar i sängen ett tag innan jag vågade kasta av mig täcket och sätta mina fötter på det kalla golvet.

När jag hade ätit frukost och gjort ve mig så gick jag och beställde tid till massage till Torsdag nästa vecka, sen körde jag till Väla och Maxi därefter. Jag lämnade in min telefon på lagning när jag var på Väla (suck) och sen blev det faktiskt lite shopping.
På senaste tiden har jag bara handlat nödvändiga saker till lägenheten så nu var det dags att unna mig själv något.
Efter shoppningturen körde jag och hjälpte Sofie med städningen i ett par timmar :). Haha, usch säger jag bara! Undra om jag kommer ha träningsverk av allt skrubbande i morgon?!

Ikväll har jag gjort lite av varje. Jag tog mig en promenad med min kära Ipod och när jag ändå var ute så gick jag in om Oasis och solade ett tag. Händer det er också, att ni vaknar av att ni hör er själv snarka? Haha, det är jobbigt när det händer!
Efter promenaden åt jag kvällsmat och kollade på tv, sen var det dags för en dusch och tv tittande direkt efter det :P



Nu börjar Let's Dance igen så nu har jag inte mer tid till detta :P
Puss & Kram


Torsdag

Som jag skrev igår. Ingenting är omöjligt! Cia gjorde ve mitt hår igår! Det blev riktigt snyggt, kanke till och med snyggare än planerat :) Jag är jätte nöjd.

Efter besöket hos henne så körde jag hem! Jag var hemma ca i 40 min sen körde jag till Helsingborg, till min älskade pojkvän som jag saknade jätte mycket! Jag ville inte köra från honom i morse före jag visste att jag skulle sakna honom så fort jag satte mig i bilen! Mycket väl så gjorde jag det också! Men det är nyttigt att sakna någon eller hur är det föräldrar säger ;)?

Idag har jag hjälpt Ole att städa hans gamla hus, innan jag skulle jobba. Det var dags för flyttstädning! Sofie var också där så det var lite roligare med sällskap. Under tiden jag var där så hann vi inte så mycket så ska dit en sväng i morgon också när jag har gjort allt annat som jag ska göra :)!


Nu måste jag sova :)
Puss & Kram


Onsdag

Nu är jag hemma hos mina föräldrar! Jag har sovit här inatt för jag inte kunde/vågade köra hem i snöstormen igår. Så jag blev fast här! Jag tillbringade natten på deras obekväma soffa. Dock mycket bättre än om jag hade fått sova i bilen, haha!
Igår var jag hos Cia, för klipp och färg. Min tanke på hur det skulle se ut var perfekt! Det hade blivit riktigt snyggt om det hade blivit rätt! Dock så blev det "lite" missfärgningar i hela mitt hår. Men ska till henne idag igen så ska hon rätta till det :)! Det är väl tur att "ingenting är omöjligt"?!

Får se vad som händer när jag kommer hem sen idag. Tror det blir en mysig hemma kväll för min del ikväll i alla fall :)


Puss & Kram

RSS 2.0