Gårdagens bästa = kondom-killen

Gårdagens utgång var suverän. Jag hade super kul :)

När vi kom till Knutpunkten innan vi skulle åka hem så kom det fram en kille till mig och Emelia ;p
"Ursäkta, kan jag fråga er en jätte pinsam fråga? Jag får hoppas att ni är jätte fulla för detta är pinsamt"...."Har ni en kondom? Hon vägrar köra utan". Nej det hade vi ju inte men han gav sig inte - han bara trugade på!
Så frågade han om vi kunde fixa en kondom till honom om han klädde av sig och sjöng :D Vi hade ju fortfarande ingen kondom men han klädde av sig och började sjunga ;p
Så sa han: "Men snälla, kan ni inte fixa en kondom till mig? Jag bara slängde på mig kläderna, jag har tillochmed ingen tröja titta ... och skorna är inte mina... jag tog någon annans titta dom är liksom helt bruna" ;p hahahahaha

Sicken kille.. så klockren grabb alltså!!! haha
Emelia, du måste videoklippen till mig som du spelade in när han sjöng ;p hahahaha som vi skrattade åt han . hahahahaha !

Meeeeen ha det bra, hej


Postat av: Emelia

HAHAHA åh han va helt underbar!! :D Och när han snacka med uteliggaren: "YOO jag tar 2 stycken lixom!!" hahahahah xD du ska få klippen när vi träffas.. ;)

2008-03-03 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0