Ojojoj

Härlig kväll igår... Riktigt roligt hade jag :) Som alla andra gånger typ!
Vet inte vad jag ska ge för exempel för gårdagen... Där var ganska många roliga citat men kan inte välja ett av alla dom :P Hemresan var liksom klockren! Emma, vi skrattade inte med dig, vi skratta åt dig för fan vad roligt de såg ut! Muahahahaha... "STANNA BILDEN DÅÅÅÅÅ" :D hahahaha. Detta kommer du få höra länge..
Jag tappade även rösten igår så nu kan jag knappt prata... Men det löser sig med lite halstabletter :D

Orkar egeltningen inte blogga riktigt idag så jag fattar resten kort ....
Ikväll skulle det blivit en lugn helt i soffan och kolla på en film men icke.. Nu bär det av in till HBG ett tag :)

Ha de :)

Postat av: Anonym

jag säger bara HA HA HA! ;)

2008-04-06 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0