Tabbe

Igår natt sov jag skit dåligt, hade kramp i min mage ;/ Och igår (nästan hela dagen) hade jag fortfarande lite ont och mådde illa när jag hade ätit!!! (som tur var så hjälpte det med två panodil och en annan superpilla ^^ för stunden ) Tack!!! - magkatarr igen... Nu är det dax för mig att sluta bry mig så mycket om andras problem och ta hand om mig själv lite mer - dom kommer ju äta upp mig :O!
Gårdagen slutade med en tripp till Hbg/Bårslöv för att slippa vara hemma och för att vara mindre rastlös... men kunde jag somna sen när jag kom hem? Nej såklart inte - Kramp igen! Varför följde jag ens med?!

Påsklovet har ju börjat (eller börjar i morron) och smarta jag har bokat in körlektion redan 08:05 både i morron och på Torsdag. Kul att få gå upp så tidigt när man har lov, hahaha ;) Men jag överlever förhoppningsvis, har trots allt tagit det lungt nästan hela helgen!


hej


Postat av: sandra

tänk på att du snart har körkortet i handen, då är de värt det! :D

2008-03-24 @ 17:36:14
URL: http://sandrapersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0