usk. studerande

Första dagen på praktiken denna veckan var idag .. Jag var sjuk i måndags och var ledig tisdag och onsdag... Lärorik dag idag! Jag var med på två undersökningar, lite plågsamt det såg ut istället :) Jag trivs mer och mer på avdelningen och personalen är jättesnälla.. Ganska skrämmande när man inte känner någon - så är det alltid när man kommer till något nytt ställe..

Får se vad som händer på praktiken i morgon. Kan hoppas på att det händer lite mer än vanligt och kanske någon undersökning som slinker in i dötiden?!
Jag ska göra ett besök på Kriminologin också.. Den enda lektionen vi måste gå på undertiden vi har praktik.

Ledig i helgen och jag har ingenting planerat! Riktigt skönt ska det bli... Tar en dag i taget :)


nu är det dax att kypa ner i den goa sängen med en bra bok
hej


Postat av: sandra

Hur kan du glömma att nämna våra snygga läkare? Förfan sara! De e ju dem som gör praktiken till vad den är..;)

2008-03-14 @ 22:47:20
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: sara

Sandra jag ska nämna de i nästa inlägg istället :D

2008-03-15 @ 20:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0