Söndag .

På helgerna brukar jag ju vara ganska dålig på att blogga och söndagar brukar vara den dagen jag har tid till det...

Fredag: Var i skolan och gjorde Historia prov ! Det kändes faktiskt ganska ok, hoppas på det bästa! Körde till mormor och morfar och hälsa på en stund, sen när jag kom hem så drog jag och Tobbe till Väla (tidsfördriv). Framåt kvällen, vid ungefär 19:00, körde jag till Sandra :) Man ses inte allt för ofta längre.

Lördag: Jätte fint väder när jag vaknade... Det var dags att dra med Malin och Batti (Bertil) på en lång runda runt Mölledammarna :)... Riktigt skön promenad! När jag kom hem så städade jag bilen sen körde jag och tvättade den, bling bling! Gud, vad flitig jag var hela dagen, haha :P

Söndag: Idag har jag väl inte gjort speciellt mycket! Jag var jätte rastlös innan så jag och Michelle körde och fikade! För övrigt har jag inte gjort någonting idag! Segt med Söndagar som det alltid kommer vara tror jag!



Puss .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0