Söndag.

I går kväll blev det en runda in till stan med Emelie och Emma :). En glass på McDonalds och sen stack vi och spelade lite biljard, det även i stan. Jag kan faktiskt inte komma ihåg sist vi tre gjorde något tillsammans för det var verkligen evigheter sen!!! Men igår hade vi väldigt roligt så det måste vi göra om <3.

Natten till idag kom Tobbe och Elin hem från Kläppen! Jag kan ärligt säga att jag har saknat Tobbe denna veckan! Jag har ju inte haft någon att reta mig på eller skratta med/åt vid middagsbordet... Nu är allt som vanligt igen och han går mig på nerverna igen, men det är trots allt så vi visar vår kärlek till varandra ;) hahaha.

Idag har jag bl.a. varit i Klippan och hjälpt Josse att flytta (lastat en massa kartonger, möbler m.m. in i ett släp), kört Elin hem så hon fick hämta lite saker så hon kunde stanna här till i morgon också och jag har till och med pluggat idag, woho! Mindre roligt egentligen men det måste ju göras någon gång så då kunde jag ta lite av min söndag till de :)


I morgon börjar dansen (Hip Hop), hehe! Jag har längtat efter det hur länge som helst känns det som, så det ska bli jätte roligt. Hoppas att det är lika roligt som det verkar också.


Hoppas att ni har haft en bra helg
Puss & Kram


Postat av: T r i x i e

Haha den e rolig o läsa i brist på annat ;p

Allt bra med dig? Går bra på komvux?

2009-02-03 @ 08:02:36
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Elin

Måste bara tillägga att dansen var jätterolig :) hihi ! nästa vecka är det bandana och truckerkeps ;D

2009-02-03 @ 10:15:06
URL: http://eejjlin.blogg.se/
Postat av: T r i x i e

Jodå de e bra här med.. :D

2009-02-03 @ 14:44:49
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Josse

Tack för hjälpen hjärtat :) Dansen var ju bara svin skoj...Bandana och truckerkeps nästa vecka..vad heter sidan då?

2009-02-03 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0