Ett avslutat kapitel

Idag har jag och Emelie varit i Helsingborg en runda! Vi började med att köra Elin till Åstorp sen körde vi till mitt jobb så jag kunde tömma mitt skåp och lämna tillbaka nycklar, personalbricka m.m.... Det är numera ett avslutat kapitel !
Efter det så åt vi lunch och flabbade en massa! Man får alltid reda på något nytt, haha!





När jag kom hem i eftermiddags så spelade jag lite Guitar Hero! När man inte kommer någon vart på spelet så känns det som jag blir besatt, haha! Sen drog Tobbe med mig ut på en liten promenad i skogen med atti... Det är faktiskt mysigt när det snöar men jag längtar till sommaren!


Postat av: Emma

Börjar bli rastlös och längtar tillbaks, måste jag faktiskt erkänna ;D

2009-02-19 @ 21:28:25
URL: http://behindthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0