Sportlov, So what?

Dansen var inställd idag! När jag och Elin kom till Impuls Dance så var där inte öppet så jag fick ringa till Impuls Dance, då säger han att det är stängt för att det är sport lov! Hmm. Lite dåliga på att informera tycker jag... Vi som ännu en måndag hade sett fram emot detta!
Men istället så körde jag och Elin tillbaka till Väla igen och köpte varsin glass! Vi gick och kollade en liten runda sen körde vi hem till Elin istället (Tobbe låg och sov i soffan och väntade på oss)! Där bjöds det på köttfärssås och pasta, mums! Gud vad min bror är duktig på att göra köttfärssås! Riktigt mäster kock ju, haha!


Dagen blev faktiskt bra ändå, fastän att dansen var inställd....Nu är det dags för mig att sova så jag orkar med något i morgon. Dags att ta itu med träningen igen tycker jag!


Puss .

Postat av: Emma

Njuter du av sportlovet? ;D

2009-02-19 @ 18:48:13
URL: http://behindthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0