Grattis Morbror <3

Idag fyller min kära morbror år :) Ett stort grattis till honom <3!

Min dag har varit ganska lugn. Men jag har i stort sett haft huvudvärk hela dagen idag och det vill inte släppa alls!
Började dagen med matte i skolan, sen var jag hos Malin en snabbis och efter det så körde jag in till mormor och morfar ett tag!
När jag väl kom hem, la jag mig på soffan och somnade! Trots att Tobbe, Nille och Preve skrek som fan på övervåningen (dom spelade Fifa och då måste man skrika en jävla massa). Haha! Det var samma sak igår kväll... Jag, Tobbe, Preve och Mickis körde till Nille... Då skulle killarna såklart spela Fifa... Dom lät som några 15åringar när dom satt där och tjaffsade, spelade och skrek på varandra ;) haha.


Natti natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0