Måndag ...

Denna dagen har gått fort :) skönt!
Först skolan, engelska i en och en halv timme. Inga bekymmer där inte för det var en ganska soft lektion!
Vid fyra kom Josse och hämtade mig och Elin så vi begav oss till dansen. Men jag och Elin fick ju titta på idag! Man såg dansen på ett annat sätt idag också ju vilket nog var nyttigt för både mig och Elins del... Vi har även fått låten så vi kan öva lite på dansen hemma!

Men efter dansen så begav vi tre yra höner oss till Hyllinge, det var dags för Mc Donalds mat och en runda på City Gross... haha, hur kul kan man egentligen ha på City Gross? Jo vi hade roligt i alla fall, haha!

Jag träffade Emma också ett tag ikväll <3!. Vi gick en runda ute i kylan och jag bara babblade om mig själv men jag behövde verkligen prata av mig så jag får hoppas att hon förstår. Men varför skulle hon inte göra de?!


Nu ska jag krypa ner under täcket .
Godnatt .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0