Min helg :)

Jag har inte uppdaterat på hela helgen, så nu när jag har lite tid över kan jag ju informera er :).

Fredag: Jag hämtade Elin i Åstorp sen hämtade vi upp Tobbe i Bjuv så körde vi till Väla. Det var dags att beställa resan till Kreta! Vi flyger till Platanias sen vidare till hotellet (Geraniotis) den 8 Augusti och vi flyger hem den 15 Augusti! Jag längtar som bara den. Vill ha sommar nu, nu, nu :) hihi.
I alla fall, på kvällen körde jag, Emelie och Elin P in till donkan och käka glass och snackade en massa skit :)

Lördag: Gjorde inte allt för mycket på dagen... Vid 16:00 åkte jag och Elin hem till henne i Klippan - redo för fest ;) Jag, Elin, Josse, Steffi, Emma och Mippe förfestade, åkte in till stan och Bowlade och sen utgång! Jag och Elin stack till Nille och Tobbe sen och efterfestare :). Mycket rolig kväll faktiskt men fan vad jag sög på bowlingen, haha! (Bilder kommer)!

Söndag: Shit alltså! Mådde skit dåligt från jag vaknade (vid 9 tiden) till halv 2... Idag har jag och Elin tyckt synd om varandra hela dagen alltså! Men trots att vi mådde skit så åkte vi till Ikea och nu mår jag bra igen :D haha.

Tack för en roligt helg mina älskade vänner :)

Postat av: Anonym

Tack själv gomms det var galet

Superhjältarna har gjort det igen =P

2009-02-11 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0