Godmorgon!

Idag var jag nästan uppe med tuppen för att hinna plugga lite Historia, så nu kan jag nog de.
Jag var precis ute och skrapade rutorna på bilen, som jag hatar... Men det var lika bra att få det gjort innan man ska köra iväg.

Dagens planer ser hur ungefär såhär:
- Köra till skolan och göra prov.
- Antagligen köra och handla så mamma slipper det sen.
- Köra till Sandra ikväll och snacka lite skit. Vi har ju inte träffats på hur länge som helst så det är ju på tiden... Tänk vad bra gymnasiet var, man hade så mycket tid över om man jämför med nu.




Puss .


Postat av: sandra

yyyyyyyyyyyyyes :D ses iokväll. lycka till på provet

2009-02-13 @ 10:05:14
URL: http://sandrapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0