Torsdag

Ett stort Grattis till Josse, hon fyller 22 år idag :) hihi! Hoppas att hon har haft en bra dag idag!

Idag hade jag prov i matte B. Jag får se nästa vecka hur de gick, det kändes lite sådär men det kunde ju ha gått mycket bättre!
Efter skolan så körde jag hem. Tanken var att jag och Elin skulle gått en lång runda med Batti men eftersom det har regnat ganska mycket hela eftermiddagen, så blev det ingen runda... Istället körde vi och handlade som jag ändå skulle göra. Det krävs ju lite bröd och sånt när man trots allt är fullt hus!
Nu har jag precis kollat på två avsnitt av Beverly Hills 90210. Jag älskar verkligen den serien, den är riktigt bra fastän att den är gammal, jag tröttnar aldrig på den så jag får snart köpa boxarna!
Eftersom huset är tomt på folk och inget bra på tv så satte jag mig här ett tag och så ska jag ta och göra min läxa i engelska så jag slipper det sen.

När Elin kommer tillbaka hit så ska vi nog köra och sola i Bjuv. Det var jätte längesen jag solade så det ska bli skönt att steka lite! Ta sig en tupplur på 12 minuter, haha!


Puss .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0