pissa på detta ...

Jag har mått helt värdelöst nu i eftermiddagen ända sen jag kom hem efter jobbet .
Åt knappt någon middag och så gick jag dirr upp i sängen och la mig,somnade som en sten .. Sov från 6 till 8 ca .
När jag vaknade var jag helt jävla kallsvetting, så det var bara till att pillra sig in i brusen  .. Ae denna eftermiddagen hade jag gärna hoppat över, mer än gärna ..
Får se hur jag mår i morron, ska iaf jobba morgonen så jag börjar kvart i 7, så är ledig på eftermiddagen men då ska man ju läsa en hel pärm om medicin deligering så man kan få den någon gång.

Fy faaaan !!!

Postat av: sandra

En hel jävla pärm :O Jag behövde bara visa att jag fatta det, samma med insulinet! sjukt..

2007-07-15 @ 11:19:10
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: Sara..

Jaadu Sandie-Boy, där står en hel del i den! En jävla massa text som åker in i det ena örat och ut i det andra.. :P

2007-07-15 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0