Oh my, oh my !

haha. sicken galengrazy eftermiddag ..
I alla fall så började jag dagen med att gå upp tidigt för att flitigt åka till körskolan och göra instuderingsfrågor .. ;)
Var där ungefär till 12 sen fikade jag och Emelie på Ebbas . tack för att du pröjsade och för sällskapet förståss:P haha.

Gick ner till knutan sen där mötte vi Jannie, Natashja (Chicken Pussy), Malin, Saaoura och några av hennes vänner  ! varnade alla för en snubbe (som ser bra ut) som går och tigger en tia för att kunna ta tåget hem !
När vi hade stått där ungefär en halvtimme och lite mer kanske så hade han frågat ca 30 brudar om en tia för att kunna åka hem ! (Samma snubbe som gick fram till oss på donkan i fredes brudar ;)
Sen fick Jannie frispel och så menar jag FRISPEL, hon flippade totalt på han !! .. Höjde rösten åt han och riktigt dumförklarade han ;)
"Ursäkta mig, vilket tåg ska du med som kostar så mkt pengar ? Du har gått här mer än en halvtimme och tiggt pengar av precis alla brudar på knutan sen går du och ger pengarna som du får till din kompis! bla bla bla .. osv."
Så går han vidare och frågar ytterligare en annan brud (men om en tjuga istället), så höjer Jannie rösten igen med en tonläge som inte går att förklara .. "Men vad göööööööööööööör du ? Sluta tigga ." Så jävla knäckande !! hahah

haha så jävla klockrent .. Händelsen på knutan gjorde min dag ;) Vilket jag har skrattat åt hela kvällen . hahahahaha (det måste upplevas och fy fan vad kul det var) - synd om er som missade detta !


ha de fett najs ;) Kösss <3

Postat av: sandra

äh sluta, vafan e de för loser? han ska säkert ha de till cigaretter som luktar konstigt ;) haha

2007-09-24 @ 21:10:42
URL: http://sandrapersson.webblogg.se
Postat av: Sara

hahaha. cigaretter som luktar konstigt ;) vad menar du ? haha

2007-09-26 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0