Bjuvsfestivalen ;D muahah


Satt och röga vattenpipa till 10 igår kväll, så jääävla gott.. "Mitt namn är Bosse Ringholm" ;D hahaha. ..  sen åkte vi till Bjuvsfestivalen haha eller ja, festival och festival .. vet inte om man kan kalla det det riktigt men sak samma ;)

Kul hade vi iaf, Jag och Emelia ;D haha. orkar inte skriva alla vi träffade där man det var ganska många . iiiih ..
Satt och drack hemma hos mig innan sen fortsatte vi ju i Bjuv. Jag hade precis öppnat en cider och satt en klunk så kommer det en vakt .. Jävla vakt :@ grrrr. dumbum. - jag fick såklart hälla ut den.. men men .


Idag ska jag iaf till Dick, Fia och Michelle .. som alltid på lördagen på bjuvsfestivalen .. Men denna gången ska vi fira Fia för hon fyller 35 år nästa vecka :)

Ses i Bjuv .. Har såklart mobilen med mig . ;)
Pussss . <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0