Bjuvsfestivalen once again .

Var bjudna till Dick och Fia igår på middag innan festivalen .
Riktigt god mat och mätta blev vi :P
Gick ner till festivalen vid ungefär halv 10 så gick jag, Emma, Sophie, Sassa, Hampus & Hansson åt varsitt håll ! Haha kul att träffa en massa folk :D De é najs . riktigt kul faktiskt !

Sen när vi satt vid Fyrkanten när Älsklings-Malin och Nicke också var med så hade vi skiiiit kul .. Fy satan som vi skrattade, vi skrattade så vi knappt fick luft ;P hahahahah...  (vill inte skriva vad det var här i bloggen så alla kan läsa de) !


Tack för igår allihopa :)

Idag så har jag väl inte mått 100 .. Och Emma skulle jag ringt när jag hade vaknat till så jag får väl ta och ringa henne nu ;D haha . har varit heeeelt off sen jag vaknade ..


Bilder från helgen laddas upp på Bilddagoken inom kort...


Pussss . <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0