(:

Var på bio igår med Emelia-hjärtat <3 . Skulle igeltningen se Evan - den allsmäktige men bytade till Ciao Bella istället . De va najs - filmen var faktiskt bra  .. och som Sebbe sa: "oooooooh en massa naken scener, så jävla gött" .. haha och han var ju helt extas när han berättade det också , så jävla sött ! ;)

Åkte med Robin på Street Race sen, ganska mycket bilar ute faktiskt, najs väder ju ! Sen blev det Stattena , så satt vi och pratade med Maousen och hans kompisar ett tag ..


Idag har jag varit på Familia och City Gross med Jenny .. :)  haha usch , fick ju klättra upp i vagnen och ta shampo som stod på översta hyllan och jag hade kjol på mig, tur att jag hade leggings under :P  Oh my gud,  men det var kul iaf .. ;)
Har inte gjort så mkt annat idag och ska nog inte göra något mer nu heller :) Slappe vid tvn med päronen ..


Ciao ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0