Gåsebäck för satan :P

Det var riktigt najs på Gåsebäck idag ;D

Satt och väntade på bussen vid olympia när vi skulle dit men fick skjuds av Dennis istället ! tack för skjudsen och grattis till körkortet ;)
När vi väl kom dit visste vi ju inte var brandstationen låg så frågade vi två killar som stod där vi hoppade av .. Så pekade dom på byggnaden där vi stod och började skratta som fan .. haha. Lite pinsamt .. eller hur Sandie Candy ;D haha.

På gåsebäck så kollade vi på ambulanserna och kollade i dom sen gick vi igenom utrustningen som finns i dom :) hihi, kul var det också..
Jo, så blev jag ju utpekad att prova en grej .. och det var lustgas ! haha. omg .. Så tog jag 10 djupa andetag som jag blev tillsagd att göra , jag kännde inget när jag väl andades i den men sen, fy faaaan vad det snurrade i huet ..  jag bara : "Oh fy fan vad det snurrar i bollen" . så började alla asgarva .. jag såg nog ganska full ut också ! Kunde inte stå på benen och det varade typ 5 minuter på mig haha.. Lättpåverkad ;D

Men det har varit riktigt kul i eftermiddag :P Längtar tills nästa gång ..

PUSSSS . <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0