Gat damn street racors ;)

Så här är det .. var i Hbg igår, riktigt många fina bilar , men dom bilar som var så jävla snygga hade ju grymmt fula förare .. varför ska det vara så :S? Jo för att man har ju oturen med sig vart man än går ?!

Var iaf där inne med bruschan och Eddie :) Hade ungefär lika kul som en vanlig fredag där inne .. Riktigt mkt bilar men lite race (som vanligt) för att polisen kom och började sin metod - jag citerar (ungefär) "Vår metod är inte att ge ungdomarna böter, vår metod är att störa ut dom" ! haha, pantade i huet om jag får säga så ...

Och så måste jag citera Eddie vännen - "Men Saaara , sluta putta-knuffas" ;D haha så jävla bäst .. det var faktiskt dagens (gårdagens) ;)

Ikväll ska jag och Emma in till stan med Robin :) Blir säkert skoj men får nog ta med en normal skiv annars får man lyssna på kass musik hela kvällen :/


Hejsan svejsan .. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0