(: Miiiiiiiip

Muahah .. lekte med Robin ett tag igår kväll , var och glodde på film med/hos Christian och med Viktor (?) . Var hemma vid 1 tiden inatt riktig jävla sleden .. skulle upp kvart i 6 i morse för att jobba :/


Nu ikväll har jag varit på en mysig utflykt med kära familjen min <3 Jag , Mamma, Pappa, Robin , Tobbe & Jenny vår egna lilla ryska Olga ;D ! Oh vad mysigt vi hade .. körde till Sofiero kiosken och åt glass , stora jävla glassar istället . krydd alltså ! (bilder på bilddagboken inom det snaraste , muppa sig nu iaf så inte idag)
Mega kul kväll . Skrattat åt Tobbe så jag började böla .. minst 10 ggr alltså ;)

ääääälsk ´´ .


Sova nu - jobb i morron :/

Pussss & godnatt .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0