Sista dagen på sommarlovet :/

Blev ingen uppdatering igår efter Vallåkra så skriver det nu :P

Var på Vallåkra ungefär vid 10 igår, så gick jag och Zarah på ett håll och Robin och Chrille på ett annat. Riktigt många fina bilar och fina ljudbyggen :P

Jag och Zarah träffade bl.a. två Göteborgare ;) hahaha .. mongolider men roliga . Synd att han ena va så ful när han tog av sig solglasögonen ;) hahaha.

Efter Vallåkra så stack jag, Emelia, Emma och Mikaela i Malmö :P Så jääääävla dött, fy fan säger jag bara ... Malmö är ingen stad för mig !
Men så bestämde vi att vi skulle dra oss mot centralen så vi kunde åka hem .. Gick där något tåg ?Nej det gjorde det ju inte ;) hahahahaha. fy fan, Vi fyra strandsatta på Malmö Centralen .. ;)
Sen satt vi och väntade på Robin där ute så kommer där hur många idioter som helst .. Dom gav oss iaf ett gott skratt !

(Men men , lägger upp bilder från bl.a. gårdagen på min bilddagbok .)


OCH idag, när jag vaknade kollade jag mobilen så hade den ingen kontakt med nätverket eller vad där stod .. Så stängde jag av den .. Och så gick den inte att starta igen .. GALEN MAN BLIR PÅ DE JÄVLA NOKIA SKITEN :@ blaaaaaah. Jo så nu får man ut och lämna mobilen på väla igen ...


Hejsan svejsan ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0