TVÅ DAGAR KVAR (:

I Måndes jobbade jag , sov när jag kom hem sen var jag grymmt rastlös .. Ringde Emma och kom på att Väla var lösningen ;) Gick där ett tag - kollade bl.a. resor . och hittade en lämplig :) Gottis !

Igår var jag ledig , riktigt najs . Bestämmde mig för att vara lite social så åkte buss till Bjuv och besökte min mormor och morfar . Så söta dom kan vara ibland . hihi !
När jag kom hem var det dax för middag sen åkte jag, mamma och Robin till IKEA :) Köpte en kudde som antagligen är bra för min nacke och en cool trasmatta till mitt rum ;p

Idag har jag jobbat igen! Sov när jag kom hem , har varit konstigt trött nu flera veckor :/ Menmen , TVÅ DAGAR KVAR på schemat sen är jag ledig i helgen . Naaajs :)


Hej hopp / kallestropp ;) (Fyndigt eller hur, haha? )
Pusss . <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0