Vecko uppdatering !

Tisdagen blev så jävla lyckad ;) Det är nog den roligaste utgången någonsin skulle jag kunna tro, eller en av dom roligaste iallfall :P
Det bästa var nog när Robin Hansson satt och spelade luft-trummor och undertiden såg han helt besatt ut :D skit skoj ! Men det blev kanske inte riktigt som man tänkt - jag skulle ta de lungt men när jag väl hade kommit dig blev jag nog fullast på hela stället ! Så kan det ju bli ! Hel galen kväll men det tackar jag för ;)

Onsdagens utgång blev kanske inte lika rolig ! Jag och Emelie stack till Cardinall, det var faktiskt roligt som sören ! Blev lite irriterad men lite av det löste sig .. När vi väl skulle hem så sa jag så till Emelie : "Antingen får vi fel jackor eller så får vi inga alls". Så kommer han snyggingen från garderoben med Emelies jacka och en tom galje till mig . Jo då var min jacka såklart väck ! Lite galen jag blev ... *aaah* 2 sekunder från att börja böla alltså !
Skulle gå till Dalhem utan jacka och de va minusgrader ute . No fucking way ! Fick vaktens julklapp som var en fleecefilt :) Snällt faktiskt ! Ringde och väckte Jesper så han fick köra till oss till Dalhem - så jävla snällt-  Guld värt !

När jag vaknade igår snackade jag med Jenny, irriterad blev hon också när jag sa att jackan va borta! Så vi stack ner till Cardenall - fick pengarna som jackan var värd sen körde vi till väla och fixade en ny jacka :D Blev tyvärr inte den fina röda mysiga Everest jackan men en svart lika fin Mc Kinley jacka :)


Jävla vecka detta ;) haha men ganska roligt när man tänker efter :D När vi skulle gå och lägga oss i Onsdags natt - jävla pådrag där alltså ! Snacka om att vi var skrajja eller hur Emelie :D? hahaha


MEN jag kommer iaf minnas veckan länge :D om jag ens kommer att glöma den, tror jag knappast ?!


Adios .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0