HELT OFF !

Dag jävel !!
Snällla, jag pallar verkligen inte vara såhär trött - jag blir ju så taskig och irriterad ! Fast jag har varit glad också idag, några goa garv har man ju lagt ut men jag blir ju bara så trött på det minsta lilla någon säger ! (Om det är något jag inte gillar då förståss)

Och ännu värre i morron .... Faaaan två Nationella prov i Engelska B efter varandra, sen lunch och sen timme efter timme efter timme efter timme (osv.) i Ambulans. Förstår ni hur dryga dom lektionerna kan vara i ambulans ? nej det gör ni inte förståss . Hon bara står och babblar och skriver på tavlan, för det mesta,  så får vi sitta i timmar och skriva av !
Kanske liiiiite överdrivet .. men inte mycket. Fråga själv Sandie B :) nönö !

uuuusch har varit så grymmt irriterad på alla möjliga saker idag, igår också för den delen ! Ae man kan väl inte mer än att bara skratta eller gråta, därför väljer jag att skratta åt det och bara skita i vilket för jag ska försöka att inte bry mig om såna saker som får mig att bara gå och grubbla och vara så jävla irriterad..


Godnatt sov gott !

Kram Sara .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0