5 dagar ledigt (:

Efter det nationella provet idag åkte jag hem.. Somnade på soffan och vaknade efter 3 och en halv timme. Det är härligt när man inte har något annat som ska göras..

Nu är det bara min egna rapport till projektet som ska skrivas och lämnas in på onsdag, svenska nationellt muntligt på måndag och det ska skrivas ett PM till de också.. Prov har vi gott om, så det räcker och blir över, fram tills studenten.
Ska bli skönt att ta slippa tänka på skolan, prov och allt sånt!

I morron ska jag försöka plugga lite och sen bär det av till väla tror jag.. Shopping till friluftsdagen då vi ska vara 80-tals klädda ;D

Och vad händer i morron kväll? har inget bestämmt så kom med förslag.. Valmorgsmys?



Tja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0