Die motherfucker!

Hälsade på på Bjuvs Vårdcentral igår. Alltid lika roligt att vara där (eller inte)! Men såklart var det ögoninflammation jag har så jag fick ögonsalva/droppar. Känndes onödigt att gå dit när jag redan visste vad de var plus att jag missade praktiken..
Gjorde egeltningen inget att jag missade den för senare på dagen fick jag feber IGEN. Just nu mår jag inte som jag skulle vilja för jag hostar som jag vet inte vad! Hata detta!!!!

----

Vad skulle jag gjort utan mina vänner ? Det hade varit min död för jag hade aldrig klarat mig utan dem helt enkelt.
Tänk så roligt vi har har haft/har. Ibland kan jag bara sitta och skratta för mig själv när jag tänker på vissa saker.  Haha vi är bara så bäst :P Kommer alltid finnas för er <3
Och igår, tack min vän för att du berättade - det var inte roligt att höra men så är det bara! Är det sant har jag otur. Jag ska varken tänka positivt eller negativt men jag ska vara på min vakt.. Jag ska ta en dag i taget!!

Älskar er mina kaffebönor, rulltårtor, chokladdrömmar och allt ni nu är för mig <3

Postat av: sandra

hoppas jag är din chocklad dröm då, annars blir jag allt besviken! du tillhör ju faktiskt en av mina finaste flickor ;D hehe. love ya.

2008-04-01 @ 17:56:45
Postat av: Sara

Sandra - klart du är de ;) choklad är ju gott och det är ju du också :D Våra smaskiga arab-pussar på knutan :D hahaha

2008-04-01 @ 20:59:02
Postat av: emelia

då skulle jag vilja vara din rulltårta!! :D Allra hellst den sorten med choklad å sån smördegskräm innuti. Du är den bästa Sara jag vet iaf.....;$ tihi. Älskar dig!

2008-04-02 @ 20:59:43
Postat av: Sara

Emelia - Du får lov att vara exakt du vill :D bara du finns ;)

2008-04-04 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0