Halli Hallå Gunn !

Jag mår fantomme piss idag.. Orkar inte med att må dåligt hela tiden!
Duktiga och intresserade Sara satt för fan nästan och somnade på ronden idag sen när jag väl satt på bussen påväg hem efter praktiken så somnade jag.. och när jag kom hem gick jag och la mig, då somnade jag som en stock! Jag som skulle vara flitig idag och göra lite läxor och plugga men jag har sovit från 16:00 till nu!
Känner att något är på gång, typ någon förkylning eller något. Detta suger!

Ledig i morgon, skönt ska det bli! Kan tyvärr inte sova ut i morgon bitti för jag ska köra 09:10..
Orkar inte med den jävla körskolan! Ge mig en uppskrivning, halka och uppkörning snart, får snart panik av stress.


Have it chillen


Postat av: sandra

kämpa på så har du snart körkortet :)

2008-04-10 @ 21:16:53
Postat av: emelia

Nawe, lilla plutta :) Säger som Sandra, kämpa på! Vi måste ju ha nån som kan va fylletaxi ^^

2008-04-11 @ 08:43:32
Postat av: Sara

snart kommer jag med min lilla rallybil och kör er var fan ni vill ;) om det är så till Norge (3000 spänn) ;)

2008-04-14 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0