Helgens händerser :)

Fredag: Sista dagen på praktiken ;) De é naaaajs ! Hämtade min studenttröja också :D as läcker!
På kvällen bar det av till Hbg med min kära nyblivna vän Micke. Mr. Chilleeen Very small ! Lika roligt som dom andra gångerna.. Vi psykar varandra TOTALT ;) Kom, Kom, Kom !

Lördag: Gjorde läxa när jag vaknade.. Det tog inte lång tid för sen pallade jag inte mer! Chilleeen i trädgården, gott väder. FUCK yaaa :P Hade inget alls att göra på hela eftermiddagen förrän allt kom på en gång.. Emma kom hit sen bestämmde vi att Micke skulle komma och hämta oss :) Race för sören.. Då ringde Tim och ville ha med oss på fest också.. Blev dock Hbg med Micke och kul hade vi!!

Söndag: Chilleeeenn för hela slanten, sov hela dagen eftersom jag har blivit sjuk igeeeen! Pallar inte detta, dax för ett läkarbesök snart kanske?!

---

Måndag: Denna dagen var inte bra, skolan sen körskolan! Gick dock bra men jobbigt med denna jädrans hostan! inget plugg idag heller, sparar det tills i morron ;)


Hej


Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 19:57:13
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0