KINGS OF KINGS ;)

AKTA jag äger dig.......naaat!


Hur som helst så har jag varit ute på shoppingrunder både igår och idag så nu har jag allt till balen och studenten! Balklänningen är hos sömmerskan för redigering, studentklänningen är köpt, skor är köpt.. Jaa, allt är köpt :D Känns skit bra för nu slipper man oroa sig längre.. Har haft flyt hela helgen, det tackar jag för <3

Igår var det mys hos Hampus.. Jag, Sandra, Emelia, Hampus(såklart), Hansson, Micke och Elg :P Satt och snackade en massa skit, röka vattenpipa, spelade spel och hade allmänt kul :) Längesen det hände något i den stilen! Men Kanada är ändå en stad i USA och Bulgarien är en stad i Grekland ;) Jag bara älskar mig själv så jävla mycket, hahaha! Dom fick jag bjuda på!

Ikväll vetefan vad som händer, bär väl av till Helsingborg som vanligt :P Ska ut och hitta på hyss!!
We are Kings of Kings så AKTA!



Kramis bananis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0