KOM KOM KOM ! and very small

Det blev ingen lugn hemma kväll och film i Lördags utan jag följde med min bror in till Helsingborg för att kolla lite race och för att träffa Emelie, min älskling. Har alltid lika roligt du och jag..  Stupid tramp, bitch, hoe ;)
Kvällen slutade med att jag åkte vidare med Micke, Ante, Robin och Ulf.. Sjukare och mer utflippade människor får man leta efter :P Och som dom diskriminerade kvinnor.

Hahahah, efter en låååång eftermiddag på praktiken igår fick jag värsta skrattanfallet när jag startade mobilen igen på kvällen.. "Kom kom kom" - ingen kommer nog aldrig fatta sig på vår humor Micke för du får mig fantomme att bli galen. jag skrattar så jag nästan får hjärtattack så fort du kommer med några av dina kommentarer ;) Han kommer fylla min Inkorg i mobilen med sjuka sms ganska fort! Skulle inte förvåna mig om telefonen bara lägger av "ERROR ERROR" ! haha

Nu är det dax för chillen.
Ha de



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0