Köss maj nånstans

Dra långt åt helvete vad sleden jag är idag också!
Denna dagen var psykad i skolan... Det började på Svenskan när jag skickade ett sms till Emelia som satt bredvid mig. Det löd: "Cuttan" - ett annat ord för Klippan. Fattar ni? hahaha.
Sen berättar Emelia om en kille som inte hade någon hand. Så säger Sandra något i stil med: Frågade du om ni skulle hålla hand? .. haha Sandra, du var LÄTT bäst idag. Se - jag visste att du också har dina ljusa stunder ;)
På Sjukvården hade jag och Sandra riktigt långtråkigt så hon flätade typ 100st flätor i mitt hår. (Fast det var bara 3st)

Sandra skulle köra oss till Knutan så vid ett övergångställe säger...
...Jag: "Emelia, är jag inte fin i håret?"
Emelia: "Jo du liknar en sån indian"
Jag: "Jaaa, jag är hon Pocahontas"
Så börjar jag hoppa runder och låta som en indian över övergångstället.
Jag tror Sandra sprang bort till bilen för det var nog ganska pinsamt, hon brukar skämmas för oss ;)

Älskar denna dagen.. Lawi Lawi.


Ha de

Postat av: emelia

hahaha miiikke rååhligt ^^

2008-04-17 @ 20:38:54
Postat av: sandra

jafyfan. ibland ska man lyckas ;)

2008-04-18 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0