Ny vecka, nya tag

Satt nästan hela dagen igår och pluggade på Religion som vi hade prov på idag.. Det handlade om Judendomen, Kristendomen och Islam! Väldigt intressant måste jag säga....... Det är tillåtet att vara ironisk ibland! När vi fick provet i näven fick jag hjärnsläpp som vanligt - vad va de för frågor egeltningen?!
"Vad ska du tänka på när du bjuder hem en jude och en muslim på middag?"
Det vet väl alla att man ska plocka undan värdesakerna? Nej, nu var jag dum. Det är inte min stil att vara dum men ibland är man bara tvungen! Typ när jag säger att Mr. Very Small är sjuk i huvudet. Fast det var ett dåligt exempel för det var inte direkt dumt ju! - han är ju sjuk i huvudet. Förlåt min vän :)



2008-apr-18 skrev jag ett fint inlägg "Gråt dax" - någon har kommenterat mitt fina inlägg.. Anonym = hata! Vem fan fyller år den 5 Juni som jag har glömt bort?! Du har fått mig att riktigt tänka efter men kommer icke på de! Våga träda fram min vän annars blir du ju  tyvärr inte grattad!



kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0