Sledet

Sov helt great inatt. Vet inte varför, det var bara überskönt att sova och jag var helt utsovd när jag vaknade vid 12 :)
Dagen började alltså bra!
Åt frukost och läste tidningen sen var jag faktiskt flitig och gjorde lite läxa. Så nu är Sjukvårdsuppgiften nästan klar, ska redigeras och renskrivas bara. Nu har jag bara rapporten till projektarbetet, reflektionen på föreläsningen och pluggning till både Kriminologi och Religion kvar!
Det börjar sakta men säkert sina i läxhögen nu och bra känns det :)

Ja, det har inte hänt mycket mer idag och kommer förmodligen inte göra det heller :/ orkar inte göra något speciellt idag. Festa är helt uteslutet, för längesen! Ska praktisera i morron liksom. Det får bli en lugn hemmakväll med en bra film och popcorn kanske?



tjo hej faderittan, fem fingrar på fittan
(av Gert Fylking)


Postat av: sandra

vad bra att du har sööövit gott:D

2008-04-06 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0