Snart valborg - 06 i repris?

Året var 2006 och valborgsfirandet var i full gång på Kyrkbacken..Det är LÄTT den bästa Valborgen jag varit med om i mitt liv :D hahaha
Jag och Sandra snackade senast om den i skolan idag (tror jag att det var). Vi snackar om den festen hur mycket som helst :D Kan det vara för att vi hade så sjukt roligt?! hahaha. Emelia och Mikaela gjorde hela festen... (vill inte vara taskig så ska inte gå in på detaljer). Den kvällen var bara utflippad, ingenting som stod rätt till :P


Sitter och små skrattar för mig själv nu, vilket nog ser jätte roligt ut men det skiter jag i för just nu har jag roligt i min ensamhet :D haha..

Dagen slutade med ett välbehövt skratt.
Dax att krama kudden / GOD NATT

Kram


Postat av: sandra

valborg 06 var kanon. jag ska dra hela deras fyllestory i min blogg en dag sen annonsera med den någonstans så alla får läsa de:P haha

2008-04-23 @ 22:13:53
URL: http://sandrapersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0