Värd en klapp på axeln.

Hade föreläsning idag på Kriminologin :) 
Det var en föredetta kriminell och narkoman som berättade om sitt liv.. Han började knarka när han var 9 år och slutade för ungefär 10 år sedan och har hållt på med en mängd olika brott.
Han var en riktigt bra föreläsare, han berättade precis det man ville veta.. Han visade verkligen oss att om man bara har viljan så är nästan allt möjligt! Kan man klara sig ut ur det kan man nog klara sig ut ur nästan vad för skit som helst!

Riktigt imponerad ;) super.


Eftersom jag var ledig från praktiken idag så åkte jag hem till Emelie i morse som bjöd mig på frukost :P Hon är för söt. Kändes som dagarna på jullovet (fast idag var det sol ute) som jag spenderade hemma hos henne.. En massa snack, skratt och bara var riktigt flummiga!
Åkte ner till stan vid 13:00 och mötte Sandra... GINA nästa!! Vi handlade samma lika armband och varsin ring ;) Så cooolt.. KNUD & BEBIS ;) muahaha !


peace, love and understanding


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0